سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تجمع ذرتكاران شوش برای دریافت مطالبات خود

مديراداره جهاد كشاورزي شوش از تجمع ذرتكاران اين شهرستان در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خبر داد و خواستار پرداخت اين وجوه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عليرضا ملك زاده بیان کرد: حدود 2 ميليارد تومان از مطالبات آن‌ها كه مربوط به مابه‌التفاوت قيمت خريد ذرت توليدي امسال بوده، هنوز پرداخت نشده است.

وی اظهار داشت: در سال جاري 20 هزار هكتار از اراضي كشاورزي اين شهرستان زيركشت محصول ذرت رفت و براي نخستين بار حدود 85 هزار تن از محصولات ذرت اين شهرستان از طريق بورس عرضه شد.

ملك زاده قيمت فروش ذرت از طريق بورس را بين 610 تا 640 تومان به ازاي هر كيلوگرم عنوان و خاطرنشان كرد: عدم پرداخت مطالبات مشكلاتي را براي ذرتكاران از جمله محدوديت در هزينه‌هاي كشت سال بعد و تامين نهاده‌ها به دنبال دارد، بنابراين پيگيري‌هاي سازمان جهاد كشاورزي، استانداري و نمايندگان مجلس در اين زمينه ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اينكه كل مطالبات ذرتكاران استان حدود 65 ميليارد تومان است، افزود: فروش ذرت از طريق بورس طرح موفقيت آميزي بوده است كه امسال براي نخستين بار اجرا شد، زيرا كشاورزان از اين طريق مي‌توانند محصولات خود را با ذكر ميزان و نوع كيفيت در تابلوي بورس نمايش دهند و در اقصي نقاط كشور به سرعت محصول خود را عرضه كنند و به محض فروش، پول خود را دريافت نمایند.

انتهای پیام/ن





تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.