سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

۳۱۱ طرح حوزه دام و طيور در انديمشك افتتاح شد

رئيس جهاد كشاورزي انديمشك بیان کرد: با هدف توسعه خدمات كشاورزي و رشد توليد حوزه دام و طيور ۳۱۱ طرح مربوط به اين حوزه در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدجعفر آفرين گفت: اداره جهاد كشاورزي انديمشك توجه به رشد و گسترش توليد محصولات دام و طيور را به عنوان يك اولويت مهم خود مورد توجه قرار داده و چندين طرح را با مشاركت بخش خصوصي در اين حوزه اجرا كرده است.

وي افزود: با بهره برداري اين طرح‌ها شاهد افزايش ظرفيت و توليد محصولات كشاورزي انديمشك در بخش دام و طيور و افزايش فرصت‌هاي شغلي متناسب با استعداد و ظرفيت‌هاي شهرستان در اين زمينه خواهيم بود.

آفرین تصریح کرد: افتتاح 10 واحد مرغداري گوشتي با اعتباري بالغ بر 38200  ميليون ريال و با سرمايه گذاري مشترك خصوصي و دولتي از جمله اين طرح‌ها بوده كه تكميل و به بهره برداري رسيده است.

رئيس جهاد كشاورزي انديمشك آفرين اظهار داشت: احداث 11 واحد پرواربندي گوسفند با اعتباري بالغ بر 24970 ميليون ريال و 14 واحد پروار بندي گوساله با اعتباري بالغ بر 22235 ميليون ريال از ديگر طرح‌هاي اجرا شده در حوزه كشاورزي شهرستان می باشد.

وي خاطرنشان کرد: 97 واحد كلوني زنبور عسل با اعتبار بيش از 9840 ميليون ريال و احداث 172 واحد گاوداري شيري با اعتباري بالغ بر 116978 ميليون ريال از ديگر طرح‌ هاي حوزه كشاورزي شهرستان بوده كه در اين مدت تكميل و به بهره برداري رسيده است.

محمد جعفر آفرین اظهار كرد: احداث و بهسازي 5 واحد جايگاه دام روستايي با اعتباري بالغ بر 600 ميليون ريال و تكميل و طرح آبرساني به قلعه رزه انديمشك با اعتباري بالغ بر 1591936 ميليون ريال و تكميل آبرساني و برق رساني مجتمع گاو شيري انديمشك با اعتباري بالغ بر 414232 هزار ريال از ديگر طرح‌هاي عمراني و توليدي حوزه كشاورزي شهرستان بوده كه در انديمشك افتتاح و به بهره برداري رسيده است.

وي گفت: تمامي اين طرح‌ها با كارمزد 7 و 13 درصدي و از محل صندوق توسعه كشاورزي پرداخت شده كه با بهره برداري از اين طرح‌ها علاوه بر تامين نيازهاي بازار مصرف شهرستان افزايش حجم توليد واحدهاي مرغداري گوشتي شهرستان به استان‌هاي هم جوار صادر شده است.

آفرين بيان كرد: با پيگيري‌هاي صورت گرفته، شاهد گسترش خدمات حوزه جهاد كشاورزي انديمشك در محورهاي مختلف كشت و توليد و تأمين نيازهاي شهروندان و افزايش صادرات محصولات كشاورزي توليد شده در شهرستان به استان‌هاي هم جوار و خارج از كشور به نحوي مطلوب هستيم. انديمشك به قطب توليد محصولات گوشتي استان تبديل شده است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.