سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افت دما به صفر درجه سانتی‌گراد در آذربایجان‌شرقی

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی از احتمال افت دما به صفر درجه سانتی‌گراد و پایین‌تر، در روز بیست و پنجم اسفندماه در شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شکوری اظهار داشت: بر اساس گزارش هواشناسی استان، احتمال افت دما به صفر درجه سانتی‌گراد و پایین‌تر در بیست و پنجم اسفند‌ماه سال‌جاری در اکثر شهرستان‌های استان علل‌الخصوص شهرستان‌های اهر، سراب، کلیبر، میانه، مرند، ورزقان، شبستر، هریس، بستان‌آباد، چاراویماق و ملکان دور از انتظار نیست.

وی افزود: بررسی نقشه‌های هم‌دیدی، آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای نشان‌دهنده جوی نسبتاً ناپایدار طی 24 ساعت آینده می‌باشد که نفوذ جریانات مرطوب خزری و گذر امواج تراز میانی جو موجب ابرناکی، وزش باد (گاهی تا نسبتاً شدید) و در برخی نواحی بویژه نیمه شرقی استان بارش باران (رگبار و رعد و برق) و مه یا غبار خواهد شد.

شکوری افزود: نفوذ تدریجی سامانه بارشی موجب ابرناکی، وزش باد (گاهی تا نسبتا شدید)، گرد و غبار، بارش باران (گاهی رگبار و رعد و برق) و در ارتفاعات و نواحی سردسیر برف خواهد شد که به نظر می‌رسد فعالیت سامانه به طور متناوب تا اواخر هفته تداوم داشته و دمای هوا نیز کاهش خواهد یافت.

وی از تمام باغ‌داران استان خواست تا برای مقابله با سرمازدگی و جلوگیری از خسارت احتمالی تمهیدات لازم را اعمال کند.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.