سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگی در نطق میان دستور:

قوه مقننه نباید موضوع تخلیه هیجانات مقطعی باشد

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر تصمیم‌گیری با شناخت کافی و لازم گفت: قوه مقننه نباید موضوع تخلیه هیجانات مقطعی باشد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین فرهنگی، عضو هیئت رئیسه مجلس در نطق میان دستور امروز صحن علنی مجلس با تبریک پیشاپیش سال جدید گفت: امیدوارم سال 95، سال غلبه بر مشکلات، حل مسائل داخلی و خارجی کشور و حسن تدبیر در همه امور باشد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه انتخابات 7 اسفند بسیار ارزشمند بود اظهار داشت: مردم در این انتخابات به گردش نخبگان و تکثر سیاسی در یکی از مهم‌ترین قوای کشور رأی دادند.

وی تصریح کرد: در نگاهی که رهبری در سال 85 نسبت به اصولگرایی داشتند آن را در مقابل اصلاح‌طلبی تعریف نکردند و همین نگاه بسیار دقیق و حساب شده است.

فرهنگی با تأکید بر اینکه به همگان هشدار می‌دهم که بدون شناخت کافی دست به انتخاب نزنند اظهار داشت: به مردم همه مناطق که مرحله دوم انتخابات راه یافته‌اند می‌گویم که به توانمندی‌ها و سوابق نمایندگان توجه داشته باشند، زیرا قوه مقننه نباید موضوع تخلیه هیجانات مقطعی باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه در حوزه اقتصاد و معیشت دولت را به جامعیت و مسئولیت پذیری فرا می‌خوانم گفت: کارگران کارخانه ماشین سازی تبریز چندین ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و نباید با بی‌مسئولیتی کارگزاران روبرو شوند.

فرهنگی با انتقاد از دولت به جهت عدم تأیید مصوبه مجلس درخصوص متقاضیان شغل اظهار داشت: بنده چندین بار از دولت خواسته‌ام که نسبت به مصوبه متقاضیان شغل اهتمام کند و شورای نگهبان منتظر نظر دولت است تا این مصوبه را تصویب کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات باید کارشان را با دقت و وسواس انجام دهند و مداخله‌ای در فرایند اجرایی آن نداشته باشند خاطر نشان کرد: علاوه بر مطالبه رهبری و کارگزاران حکومت این مسئله یک اصل منطقی و منطبق با ارزش‌های اسلامی و میهنی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.