سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

95 سال رهایی واحدهای تولیدی از بند رکود است

استاندار اصفهان گفت: سال آینده، سال شکوفایی اقتصادی و رهایی واحدهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی از بند رکورد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، رسول زرگر پور در مراسم بهره برداری از چند طرح عمرانی در شرق اصفهان در جمع مردم جرقویه سفلی افزود: بر اساس قول رئیس جمهوری، سال آینده، سال شکوفایی اقتصادی است و امیدواریم بتوانیم با فعال کردن واحدهای تعطیل شده، آنها را از رکورد خارج و از ظرفیت این واحدها برای اشتغال جوانان استفاده کنیم.
وی بدون ارائه آمار واحدهای صنعتی فعال و متوقف شده در استان افزود: مسلما با ادامه فعالیت صنایع تولیدی در سطح منطقه، بیکاری به حداقل خواهد رسید و جوانان بیشتری در استان مشغول به کار خواهند شد.
استاندار اصفهان در ادامه با اشاره به سفر خود به جرقویه سفلی در زمانی که ریاست جهاد سازندگی استان را در سال 1358 برعهده داشته است، اظهار کرد: به برکت انقلاب و تلاش مسئولان، خدمات بسیار خوبی به ساکنان منطقه شرق اصفهان ارائه شده است.
وی در عین حال تصریح کرد: اما سطح خدمات این منطقه تا رسیدن به وضعیت مطلوب و کیفی فاصله زیادی دارد و باید برای ارتقای سطح کیفی این خدمات بگونه ای که در شان مردم این منطقه باشد ، تلاش کنیم.
استاندار اصفهان در ادامه از اقدامات شهرداری محمدآباد برای توسعه صنعت گردشگری در منطقه شرق اصفهان تقدیر کرد و افزود: اصلی ترین محور توسعه استان اصفهان در برنامه ششم توسعه، گردشگری است و خوشحالیم که شهرداری محمد آباد توانسته است در این مسیر گام بردارد.
وی با اشاره به مزایای گردشگری و نقش آن در پیشرفت مناطق ابراز امیدواری کرد که دیگر مسئولان و شهرداران استان اصفهان به توسعه گردشگری بیش از پیش توجه کنند .
زرگرپور با اشاره به حضور 80 درصدی مردم بخش جرقویه سفلی در انتخابات هفتم اسفند، تصریح کرد: این درحالیست که میزان مشارکت مردم این منطقه از میانگین میزان مشارکت مردم در استان اصفهان 20 درصد بالاتر است.
وی ادامه داد: میزان مشارکت بالای مردم شرق اصفهان در انتخابات، نشان از بصیرت و ولایتمداری همچنین اطاعت از رهبر معظم انقلاب است و این حضور، سند دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ساکنان شرق اصفهان می باشد.
استاندار اصفهان با ابراز خوشحالی از اینکه طی یک سال گذشته، بخش عظیمی از پروژه های تاثیر گذار شرق اصفهان به بهره برداری رسیده است، افزود: عملیات احداث بسیاری از این پروژه ها از یکسال قبل آغاز شده بود و خوشحالیم که این پروژه ها در این مدت با همراهی مردم و همت مسئولان شرق اصفهان به بهره برداری رسید.
بخشدار جرقویه سفلی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سد خاکی نصرآباد از توابع جوقویه سفلی سال گذشته با حضور استاندار اصفهان کلنگ زنی شد ، افزود: این طرح هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با تامین اعتبار، این سد خاکی در سال آینده به بهره برداری برسد.
"حسن جعفری هرندی"، اتصال فیبرنوری جرقویه سفلی به شبکه سراسری را از دیگر خدمات ارزنده دولت به مردم این منطقه دانست و افزود: این پروژه مهم امروز با حضور استاندار افتتاح شد.
وی با تشکر از مسئولان شهر محمدآباد برای احداث بلوار خلیج فارس این شهر اظهار کرد: این بلوار با اعتبار 10 میلیارد ریال با مشارکت شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان در سال 93 کلنگ زنی شد و امروز به بهره برداری رسید.
9 طرح عمرانی با اعتبار 17 میلیارد ریال روز دوشنبه با حضور استاندار اصفهان در شرق شهرستان اصفهان به بهره برداری رسید.
بلوار ورودی شهر محمد آباد بطول ۲ کیلومتر، پارک شهر محمدآباد، باند دوم جاده محمدآباد به نصرآباد، بلوار ورودی شهر نصرآباد بطول ۳ هزار متر، ساختمان آتش نشانی شهر نصرآباد، اجرای فیبرنوری شهر اژیه به نیک آباد، اجرای کابل کشی تلفن ثابت مسکن مهر نیک آباد، اجرای کابل کشی شهرک شهید بهشتی محمدآباد، توسعه سرویس ADSL در شهر نصرآباد در روستاهای آذرخواران و پیکان، زمین چمن مصنوعی شهر نیک آباد به مساحت ۱۱۰متر مربع، ساختمان گردشگری شهر نیک آباد، طرح همسان سازی شبکه برق قارنه، ایستگاه سلامت مسافران نوروزی از جمله طرح هایی است که امروز با حضور استانداراصفهان در شرق اصفهان به بهره برداری رسید.
همچنین در سفر استاندار به شرق اصفهان عملیات احداث مجموعه ۲۰ هکتاری انبارهای ضایعاتی آغاز شد.


انتهای پیام/ ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.