سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

چاپ50 هزار اقلام تبلیغاتی برای راهنمایی مسافران نوروزی

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، از چاپ50 هزار اقلام تبلیغاتی در قالب نقشه، بروشور، کتابچه و ... برای راهنمایی مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسینی گفت: 20 هزار نقشه‌ی شهر کرمان برای راهنمایی مسافران نوروزی توسط این معاونت تهیه و چاپ شده است.

وی افزود: همچنین در طرف دیگر نقشه راهنمای گردشگری کرمان، اطلاعاتی در خصوص نقاط گردشگری، تاریخی و تفریحی شهر کرمان به همراه بوستان‌های اسکان نوروزی، جایگاه های عرضه سوخت ودیگر اطلاعات مورد نیاز درج شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان تصریح کرد: همچنین این معاونت به تهیه و چاپ کتابچه اطلاعات سفر به تیراژ 5 هزار نسخه اقدام کرده است.

وی از تهیه و چاپ 5 هزار بروشور «ایمنی در سفر» در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان خبر داد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان ادامه داد: این تعداد بروشور در ایستگاه‌های «از من بپرس» معاونت فرهنگی اجتمای شهرداری کرمان که در نقاط مختلف و به خصوص پرتردد شهر کرمان تعبیه شده است؛ تقدیم مهمانان نوروزی می شوند.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: برای معرفی برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مسافران مانند تور کرمان گردی با عنوان «کرمون گردون» 25 هزار بروشور و یا تراکت تبلیغاتی تهیه شده و آماده توزیع است.

وی تصریح کرد: همچنین بیلبورد و سازه‌های تبلیغاتی و بنرهایی در خصوص ایام نوروز در سطح شهر نصب شده است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.