سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

آغازطرح نوروزی نیروی انتظامی

طرح نوروزی نیروی انتظامی از امروز در هرمزگان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، با آغاز این طرح ، مراسم رزمایش خودرویی نیروی انتظامی ، پلیس راهنمایی و رانندگی ،پلیس راه هرمزگان ، یگان امداد ، یگان ویژه ، کلانتری ها ، آمبولانس ها ، امداد و نجات جمعیت هلال احمر ، آتش نشانی ، گشت راهداری و امداد گاز رسانی در ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
استاندار هرمزگان در این مراسم گفت : بخشهای امنیتی ، عملیاتی و خدماتی استان برای تعطیلات نوروزی و ارئه خدمات به مسافران آمادگی کامل دارند.
جاسم جادری افزود : امیدوار هستیم تا تعطیلات نوروزی با تلاش همه دستگاههای اجرایی و امنیتی در استان بدون هیچ حادثه ای انجام شود.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: نیروی انتظامی ، پلیس راهور و پلیس راه در طرح نوروزی در آماده باش کامل هستند.
سردار عزیزالله ملکی افزود : نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای تامین امنیت بیشتر در تعطیلات نوروزی در همه محورهای مواصلاتی برون شهری و درون شهری ، مناطق مسکونی ، بوستانهای و مناطق گردشگری حضور دارند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان هم گفت : در طرح نوروزی که تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد 200 تیم خودرویی و موتوری درون شهری و برون شهری ، 50 تیم نامحسوس و همیاران پلیس شرکت دارند.
سرهنگ سلیمی افزود : بر اساس مصوبه هیات وزیران و قانون اخذ جرایم قیمت جریمه40 تخلف حادثه ساز از 25 اسفند بین 20 تا 100 درصد افزایش پیدا می کند.
وی گفت : تردد موتور سیکلت در طرح نوروزی نیروی انتظامی در جاده های برون شهری ممنوع است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان هم گفت : با رانندگانی که تخلفات حادثه ساز دارند و به حقوق دیگران احترام نگذارند برخورد قاطع می شود.

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.