سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

دریافت خوراکی ممنوع

از راننده تاکسی یا سرنشینان آن در اهواز مواد خوراکی یا نوشیدنی، دریافت نکنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون اجتماعی استان خوزستان گفت: همیشه عده‌ای خلافکار و مجرم هستند که برای برهم زدن نظم جامعه، به انجام اعمال خلافکارانه خود می‌پردازند، اینشهروندان هستید که می‌توانند با رعایت توصیه‌ها و هشدارها و اصول ایمنی، راه را بر روی خلافکارها ببندند و فراموش نکنند که این ماجرا ممکن است برای همه اتفاق بیفتد.

سید رحمان موسوی افزود: شهروندان باید توجه داشته باشند، از سوار شدن بر هرگونه اتومبیلی که فاقد علائم تاکسیرانی است خودداری کنند و به هیچ وجه از راننده و یا سرنشینان آن، مواد خوراکی یا نوشیدنی دریافت نکنند.
موسوی اظهار داشت: از سوار شدن بر خودروهایی که دارای دو یا چند نفر سرنشین مذکر است خودداری کنند و از نمایش زیورآلات خود به راننده و سرنشینان آن نیز خودداری کنند. شهروندان توجه کنند برای رفتن به مقصد خود در نقاط خلوت و به‌خصوص هنگام شب، حتما از یک آژانس تاکسی تلفنی مطمئن و یا از تاکسی بی‌سیم‌ها استفاده کنند.

وی بیان کرد: از صحبت کردن طولانی با راننده و سرنشینان آن و افشاء کردن اطلاعات فردی و خانوادگی به آن‌ها خودداری کنید و هنگام سوار شدن به خودروهای شخصی مسافرکش، چهره راننده، سرنشینان و وسایل تزیینی خودرو را به‌خاطر بسپارید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان درپایان عنوان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، فورا با سامانه فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند و همچنین شهروندان محترم استان خوزستان می‌توانند نظرات، انتقدادها و پیشنهادهای خود را با پلیس استان خوزستان به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه دفتر نظارت همگانی 197 درمیان گذارند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.