سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

ممنوعیت خرید و فروش جانوران در استان زنجان

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: خرید و فروش جانوران وحشی در ایام نوروز ممنوع بوده و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد خواهد شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از زنجان ؛ سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید نوروز گفت: خرید و فروش جانوران وحشی در ایام نوروز ممنوع بوده و در صورت مشاهده تخلف با متخلفین برخورد و به مراجع قضایی معرفیخواهند شد.

جعفری افزود: برخی از افراد به منظور کسب درآمد اقدام به فروش حیوانات آبزی وغیر آبزی در ایام نوروز نموده و حیات برخی از گونه ها به سبب منفعت جویی برخی به خطر می افتد.

وی ادامه داد: خرید و فروش غیر مجاز جانوران وحشی از جمله مار آبی، لاک پشت و سمندر توسط برخی از افراد سودجو تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان وجود برخی بیماری های مشترک بین انسان و حیوان و همچنین خطر انقراض برخی گونه های جانوری و ممنوعیت قانونی خرید و فروش جانواران وحشی، از همشهریان و هم استانی های  طبیعت دوست  درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه ضمن عدم خرید این گونه های جانوری مراتب را سریعا به یگان حفاظت، اداره کل حفاظت محیط زیست استان با شماره‌ تلفن گویای 1540 و شماره 33541007اعلام فرمایند .


انتهای پیام/ن

برچسب ها: ممنوعیت ، جانوران ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.