سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اجرای طرح امداد و نجات و طرح ملی ایمنی و سلامت در نوروز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای 2 طرح ملی امداد و نجات و طرح ملی ایمنی و سلامت در ایام تعطیلات عید نروز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام غیبی گفت: در این طرح ها خدمات متعددی به هموطنان و مسافران نوروزی ارائه و این طرح از 25 اسفند ماه سال 94 تا 15 فروردین ماه سال 95 اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 11 پایگاه امداد و نجات بین شهری مشارکت خواهند داشت، افزود: پنج اکیپ سیار و یک پایگاه موقت هم در اجرای این طرح حضور خواهند داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به کار گرفته شده توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل در اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی ادامه داد: 18 دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه خودروی ست نجات، 9 دستگاه موتورسیکلت امدادی و 63 نفر نجاتگر با هزار و 260 نفرروز نجاتگر در این طرح به کار گرفته خواهند شد.

غیبی با بیان اینکه در این طرح 15 پست ثابت در ورودی شهرهای استان اردبیل جهت ارائه خدمات به مسافران ایجاد خواهد شد، افزود: این پست ها از ساعت 8 صبح تا 8 شب به مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در طرح ایمنی و سلامتی مسافرین نوروزی 10 چادر خیمه نماز، 8 چادر دوستدار کودک، 18 ایستگاه سلامت و 3 پست سیار سحاب ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، طرح ، امداد ، نجات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.