سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان؛

افزایش چشمگیر ثبت‌نام دانشجویان استان جهت اعزام به اردوی راهیان نور

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۰۰۰ دانشجوی شیعه و سنی دانشگاه‌های سطح استان به اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛علیرضا کیخا، افزود: اردوی راهیان نور به عنوان یک اتفاق مهم و حرکت عظیم فرهنگی با محوریت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان و همراهی فعالان دانشجویی دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امسال تلاش زیادی صورت گرفته تا تبلیغات و ثبت‌نام منسجمی برای برگزاری این اردوها در سطح دانشگاه‌های استان انجام شود و دانشجویان نیز استقبال گسترده و کم‌نظیری جهت شرکت در این اردوها داشته‌اند به نحوی که ثبت‌نام دانشجویان استان نسبت به سال گذشته افزایش 40 درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: با وجود استقبال و ثبت‌نام گسترده دانشجویان جهت شرکت در اردوهای راهیان نور، به علت محدودیت در امکانات و منابع مالی دانشگاه‌ها امکان اعزام همه دانشجویان متقاضی به اردو وجود نداشته و به ناچار تنها بخشی از ثبت‌نام کنندگان به صورت قرعه‌کشی جهت اعزام به اردو انتخاب شدند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت دانشجویان متقاضی اعزام به اردوی راهیان نور در دانشگاه‌های پیام نور استان نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته است. استقبال دانشجویان اهل سنت نیز چشمگیر بوده و با توجه به این استقبال گسترده امسال بیش از 10 دستگاه اتوبوس در سطح استان برای اعزام دانشجویان اهل سنت در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.