سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثامن مشهد 97- شهرداری گرگان 69

شکست سنگین نماینده پایتخت بسکتبال ایران

تیم بسکتبال ثامن مشهد با برتری 97 بر 69 مقابل شهرداری گرگان برای کسب مقام پنجم به دیدار برنده دیدار دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز می‌رود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار پنجم  تیمهای ثامن مشهد و شهرداری  گرگان عصر امروز در خانه بسکتبال مشهد آغاز شد. ثامنی‌ها که در مجموع سه بر یک از حرف خود پیش بودند و برای صعود به دیدار رده بندی پنجم ششمی به یک برد احتیاج داشتند، بازی را طوفانی آغاز کردند. آن‌ها در کوارتر نخست با برتری قاطع 34 بر 8 شهرداری گرگان را درهم شکستند تا از همان 10 دقیقه نخست تکلیف تیم برنده تا حدود زیادی مشخص شود. در این کوارتر بازی درخشان دیوید یانگ، بازیکن آمریکایی و پاویلاس کوکیناس بازیکن سنتر لیتوانی تبار ثامن به خوبی نمایان بود. 

شهرداری گرگان که در غیاب بازیکنان تاثیرگذارش مانند رایان ریچاردز، مهدی بنی کچوئی، حامد سهراب‌نژاد و بابک نظافت سوپرلیگ را ادامه می‌دهد در کوارتر دوم، بازی دگرگون شده‌ای به نمایش گذاشت و شاگردان محمدمهدی ایزدپناه با کار خوب فرهاد صبوری، عدنان دورقی و فرصت‌طلبی سامان طاهرپور موفق شد در 10 دقیقه دوم با میزبان در امتیاز 23 برابر شود اما این شاگردان مهران حاتمی بودند که در پایان نیمه نخست 57 بر 31 برنده به رختکن رفتند. 

میزبان که به پیروزی و صعود خود اطمینان داشت در نیمه دوم با هدف اداره بازی به میدان آمد اما در سوی مقابل گرگانی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند به آب و آتش زدند تا کوارتر سوم را با بازی موثر ساسون آبرامیان و سعید صالحیان 24 بر 16 به سود خود تمام کنند. در پایان 10 دقیقه سوم نتیجه 73 بر 55 روی اسکوربورد سالن خانه بسکتبال مشهد ثبت شد. 

ثامنی‌ها که کمی احساس خطر کرده بودند در کوارتر چهارم، مجدداً ابتکار عمل را از شهرداری‌چی‌های پایتخت بسکتبال ایران گرفتند تا با رهبر عرفان نساج‌پور، گارد راس موثر خود و بازی قابل قبول رضا خبازان، نیما بخشی و امید نوروزی  در میدان کوارتر پایانی را هم 24 بر 14 به نام خود ثبت کردند تا در پایان به برتری 97 بر 69 برسند. 

در پایان این بازی هم کوکیناس از تیم میزبان با 27 امتیاز و چهار ریباند، چهره برتر میدان شناخته شد. 

به این ترتیب ثامن مشهد در مجموع چهار بر یک شهرداری گرگان را از پیش رو برداشت تا برای کسب عنوان پنجمی در انتظار برنده دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز باشد. شهرداری گرگان هم باید برای کسب مقام هفتمی به مصاف بازنده آن دیدار برود. 

انتهای پیام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.