سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

آماده‌باش مراکز درمانی خوزستان در نوروز

مراکز درمانی خوزستان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در آستانه سال نو ما میزبان تعداد زیادی میهمان و مسافر نوروزی در استان هستیم.

دکتر ایرج نظری افزود: در طول این ایام تمام مراکز ارائه خدمات درمانی به منظور نظارت لازم و تلاش برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات مورد بازدید قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه ستاد سلامت نوروزی دانشگاه در محل فوریت‌های پزشکی 115 استان قرار دارد، گفت: انجام نظارت مستمر و دقیق بیمارستان ها در ایام تعطیل، چک کردن استوک های دارویی بیمارستانی، رفع کمبودهای احتمالی در تعطیلات، اعلام برنامه کشیک بیمارستان، مسئولان و جانشین آنها و بررسی مرخصی پزشکان از موارد ضروری است که در ایام نوروز تلاش می شود که به نحو احسن انجام پذیرد.

معاون درمان دانشگاه افزود: پایش و نظارت منظم و مستمر واحدهای درمانی در ایام تعطیل، نظارت بر بخش اورژانس بطور ویژه و رفع کمبودها و نواقص موجود، جلوگیری از اعزام های نابسامان و بی مورد بیماران به مرکز استان و در دسترس بودن مسئولان شبکه ها و بیمارستان ها در کلیه ساعات ایام تعطیلات از دیگر موارد مهمی است که حتماً باید رعایت شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.