سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برخورد قاطع قوه قضائیه با متخلفان چهارشنبه آخر سال

قوه قضائیه با متخلفان چهارشنبه آخر سال برخورد خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس دادگستری آبادان گفت: آرامش شهروندان آبادان از اولویت های دستگاه قضائی در این شهر است و با افرادی که قصد داشته باشند در چهارشنبه آخر سال آرامش مردم را برهم زنند قاطعانه برخورد می کنیم.

سیروس محمدی زاده افزود: شادی مشروع و قانونی با رعایت ارزش های اسلامی که در چارچوب قانون و به دور از هیچگونه تعرض به حقوق شهروندان و سلب آرامش، رفاه و آسایش مردم باشد هیچ اشکالی ندارد اما در صورت مشاهده هرگونه حرمت شکنی، اغتشاش نظم و امنیت عمومی و همچنین قانون شکنی که نارضایتی عمومی را به دنبال داشته باشد با عاملان آن برخورد می شود.

وی با تاکید بر اینکه با فروشندگان مواد منفجره همچون ترقه برخورد می شود، گفت: متاسفانه آنها با اعلام اینکه برخی ترقه ها قانونی است، اقدام به فریب مردم و در نتیجه فروش محصول خود می کنند که مردم باید نسبت به این موضوع آگاه باشند.

رئیس دادگستری آبادان با درخواست همکاری از خانواده ها برای برقراری امنیت و آرامش در چهارشنبه آخر سال، افزود: والدین نباید برای شادی خود، دست به وسایل و کارهای خطرناک بزنند و در این ایام باید مراقب فرزندان خود باشند تا متحمل حادثه ای نشوند.

آبادان شهری مرزی است ولی با تلاش های دستگاه های امنیتی، انتظامی، قضائی و سایر نهادهای مرتبط این شهر امنیت و آرامش همیشه در آن برقرار بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.