سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اتمام مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور در دزفول

مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور در دزفول خاتمه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست اجرایی این مسابقات گفت:این مسابقات در سه رشته جودو ،تکواندو و کشتی با حضور یک هزار و 500 ورزشکار و مربی از 27 تیم کشور در دزفول برگزار شد.

ناصر سراج خرمی افزود:در رشته کشتی فرنگی دانشگاه آزاد استان تهران موفق به کسب مقام نخست شد و دانشگاه آزاد خوزستان موفق به کسب مقام دوم بسنده کرد و تیم دانشگاه آزاد مازندران موفق به کسب مقام سوم شد.

وی گفت:در رشته کشتی آزاد نیز دانشگاه آزاد مازندران موفق به کسب مقام نخست شد و دانشگاه های آزاد تهران و همدان به ترتیب موفق به کسب مقامهای دوم و سوم شدند.

سرپرست اجرایی این مسابقات افزود:در رشته جودو نیز 27 تیم به رقابت پرداختند که دانشگاه آزاد تهران مقام نخست را کسب کرد و دانشگاه های خراسان شمالی و خراسان رضوی موفق به کسب مقام های دوم و سوم شدند.

سراج خرمی گفت:در رشته تکواندو نیز دانشگاه آزاد استان تهران مقام نخست ، دانشگاه آزاد کرمان دوم و دانشگاه آزاد قزوین سوم شدند.

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی این دوره در مجتمع امام علی (ع) دانشگاه آزاد دزفول، مسابقات تکواندو در سالن ورزشی تربیت معلم شهید رجایی دزفول و مسابقات جودو در سالن کلوپ ورزشی دزفول برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، اتمام ، مسابقات ، دزفول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.