سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

بیش از 50درصد جرائم رایانه‌ای مربوط به سرقت بانکی

53 درصد جرائم رایانه‌ای مربوط به سرقت بانکی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 53 درصد کل جرائم فضای رایانه‌ای مربوط به سرقت از حساب‌های بانکی است که خوشبختانه 99 درصد از 53 درصد این جرائم کشف و برخورد قضایی شد.

سردار محمدرضا اسحاقی افزود: مشارکت بیش از 60 درصد مردم سراسر کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سبب بالا بردن اعتبار و جایگاه نظام جمهوری اسلامی در محافل بین‌المللی شد.

وی با بیان اینکه هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک‌تر می‌شویم حجم تراکم بازار شب عید و همچنین ترافیک سنگین جاده‌ها به‌دلیل حضور میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور بیشتر می‌شود، گفت: طبق تحقیقات بخش انتظامی پیش‌بینی می‌شود در نوروز امسال خوزستان پذیرای 6 میلیون مهمان نوروزی و زائران راهیان‌نور باشد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: به‌منظور تامین امنیت تمام جاده‌های استان و کنترل ترافیک جاده‌ها، یک‌هزار نفر از همکاران نیروی انتظامی به‌صورت محسوس و نامحسوس همچنین 200 گشت انتظامی تدارک دیده شده است.

سردار اسحاقی با بیان اینکه از سال 83 تا 82 تا‌کنون بیش از 10 هزار نفر کاهش تلفات و کشته‌ها در جاده‌ها داشتیم گفت: در این سال‌ها تقریبا چیزی حدود 6 میلیون و نیم خودرو داشتیم در حالی که اکنون این آمار به بیش از 17 میلیون خودرو در کشور رسیده است.

وی با ارائه آماری از 11 ماه و 22 روز سال‌جاری افزود: در این مدت 31 طرح در حوزه تشدید مبارزه با سرقت علاوه بر اقدامات جاری انجام شد که این 31 طرح در طول 12 ماه سال‌جاری اجرایی شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.