سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

قهرمانان نجف آبادی هدیه خود را به ورزشکار آسیب دیده این شهر اهدا کردند

جمعی از ورزشکاران، جوائز خود را به محمد حقیقی ووشو کار جوان نجف آبادی و از قهرمانان کشوربرای ادامه مدوای او اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد حقیقی ووشو کار جوان نجف آبادی و از قهرمانان کشور و دارنده مدال طلای مسابقات دانشجویان ایران که به تیم ملی هم دعوت شده بود، دی ماه امسال دچار حادثه رانندگی و آسیب نخاعی شد.

نماینده مردم شهرستانهای نجف آبادو تیران و کرون در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان گفت : شما قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی باعث افتخار شهرستان هستید و پیروزی ها و مدال آوری های شما مسئولیت ما را در جهت توسعه ورزش بیشتر می کند.

منتخب مردم شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون در دوره دهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اعتبارات دولتی در شرایط فعلی امکان ایجاد مکان های ورزشی جدید وجود ندارد، گفت: باید از خیرین، مردم مومن وعلاقه مندان به سلامتی جامعه بویژه نسل جوان تقاضا کنیم که در ساخت اماکن ورزشی بیشتر سرمایه گذاری کنند.

ابوترابی بابیان اینکه طرح فرهنگ محله در مجلس نهم پیشنهاد شد و امیدوارم در مجلس دهم مطرح و تصویب شود، گفت: در این طرح پیشنهادی، طراحی سالن ورزش و کتابخانه در زمان احداث مساجد در نظر گرفته شده که باعث گسترش ورزش و فرهنگ کتابخوانی و همچنیین تشویق جوانان به حضور در مسجد خواهد شد.

مراسم تجلیل ازقهرمانان ورزشی، پیشکسوتان، مربیان و مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان نجف آباد در سالن آفتاب استخر کوهستان برگزار شد.




انتهای پیام/م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.