سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

فعالان اقتصادی روسیه در راه زنجان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت:فعالان اقتصادی روسیه به استان زنجان سفر می‌کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛جمیلی با اشاره به اینکه بعد از فرجام فرصتی مناسبی برای همکاری اقتصادی با کشور روسیه بوجود آمده گفت در همین راستا 25 اسفندماه فعالان اقتصادی روسیه در قالب هیئت تجاری به استان زنجان سفر می‌کنند .

وی با بیان اینکه حضور فعالین اقتصادی کشور روسیه ماحصل سفری است که مسئولین اتاق بازرگانی استان دو سال پیش به این کشور داشتند افزود: این هیئت در 12 حوزه تخصصی نظیر صنایع غذایی ،حمل و نقل، معدن، ماشین‌سازی، لوله‌سازی، صنایع خودرو، پتروشیمی، صنعت انرژی، سازه‌های صنعتی ساختمان‌سازی، ، متالوژی صنایع پزشکی و صنایع آزمایشگاهی وارد استان زنجان می‌شوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه کشور روسیه به خصو ص در بخش کشاورزی کشور مصرف گرا است اضافه کرد : ایران به ویژه استان زنجان می تواند در این شرایط از فرصت به وجود آمده در رفع نیازهای این کشور استفاده کند.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه استان زنجان در حوزه معدن غنی است و منطقه اورال جنوبی نیز در بخش سرب ، روی و آهن فعالیت دارد این سفر می تواند فصل نوینی در این حوزه ها در دوران پساتحریم بگشاید.

جمیلی از سرمایه گذاران ، تجاران ،متخصصین و علاقمندانی که مایلند برای حضور و شرکت در جلسات اتاق بازرگانی استان با فعالان اقتصادی روسیه شرکت کنند خواست به واحد امور بین الملل اتاق بازرگانی مراجعه و ثبت نام کنند.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: فعالان ، اقتصادی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.