سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشرف‌غنی: معلومات درست قدرت هر مرمی را صد برابر می‌سازد

رییس جمهور کشور در دیدار با آمران حوزه‌های شهری و مدیران اداره‌های امنیت ملی برخی ولایت‌ها گفت: معلومات درست‌شان قدرت و قوت هر مرمی را صد برابر می‌سازد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛اشرف‌غنی رییس جمهور کشور، در دیداری با آمران حوزه‌های شهری و مدیران اداره‌های امنیت ملی ولایت‌های خوست،‌ کنر، لوگر، پکتیا و ننگرهار گفته است که معلومات درست‌شان قدرت و قوت هر مرمی را صد برابر می‌سازد.

رییس جمهور غنی هم‌چنین در این دیدار از شجاعت نیروهای امنیت ملی ابراز قدردانی کرده گفت: «امنیت ملی چشم، گوش، عقل و شمشیر پنهان است.»

اشرف‌غنی می‌گوید که مبارزه نیروهای امنیتی کشور یک روزه نیست و به پاس قربانی این نیروها نسل‌های آینده آرام خواهند بود.

رییس جمهور از منسوبان امنیت ملی خواست تا در شناخت جغرافیا، رسم و عنعنات مردم تلاش بیشتر کرده و بدون شناخت مردم، اهداف خود را به خوبی به پیش برده نخواهند توانست.

اشرف‌غنی در این دیدار گفت که وظیفه امنیت ملی جلوگیری از استعمال قوه غیرمشروع است و در صورتی‌که در باره جنگ، اطلاعاتی وجود نداشته باشد، استعمال سلاح به تنهایی سودمند نیست.

آقای غنی می‌گوید: «معلومات درست شما قوت هر مرمی را صد برابر می‌سازد و اگر معلومات ناقص باشد به جای یک مرمی صد مرمی بی‌فایده به مصرف می‌رسد.»

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.