سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمزگشایی از سخنان سردار حاجی زاده/2؛

10000 "موشک غول پیکر قدر" آماده "پاسخ دندان‌شکن" به اسرائیل؟ + تصاویر

قدرت تخریب موشک قدر بسیار بالاست و می‌تواند هر هدفی را ویران کند.

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رزمایش موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیرا به صورت سراسری صورت گرفت و نهایتا با موفقیت به پایان رسید که البته بازتاب های مختلفی داشت.


یکی از نقاط قوت این رزمایش شلیک همزمان موشک‌های زمین به زمین کلاس "قیام" و "قدر" بود که در آن موشک‌ها از نقطه ای در "شمال کشور" شلیک شد و به نقطه ای در  "جنوب کشور" اصابت کرد. البته "قدر" یک موشک راهبردی به حساب می آید که بسیار حائز اهمیت است.


البته شلیک موشک های سطح به سطح اسرائیل را خشمگین کرده است. رژیم صهیونیستی آزمایش شلیک موشک های بالستیک ایران را به شدت محکوم  و تاکید کرد این موشک ها قادرند سراسر اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار دهند. نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامۀ مرحلۀ نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت، موشک‌های دور ‎برد قدر H وF را از ارتفاعات البرز شرقی به سوی اهدافی در جنوب شرق ایران شلیک کردند.

 
** مشخصات موشک  "قدر F"


یکی از موشک‌های زمین به زمین ساخت ایران موشک‌های کلاس "قدر" است که با بردهای بیش از 1900 کیلومتر نقش‌آفرینی در دفاع از کشور و ملت ایران دارند . این موشک با طول بین 15 تا 17 متر، برد نهایت 2 هزار کیلومتر و وزن بیش از 20 تن‌، یک موشک راهبردی به حساب می‌آید.





موشک قدر F یکبار از کویر "سمنان" شلیک و در دهانه اقیانوس "هند" با دقت بسیار بالا به هدف برخورد کرد. موشک بالستیک قدر F حدود 2000 کیلومتر بُرد و موشک بالستیک قدر H حدود 1700 کیلومتر بُرد دارد. رزمایش موشکی اقتدار ولایت از چند روز گذشته در نقاط مختلف ایران آغاز شده است.


در سال 91  طی آزمایشی دو فروند موشک با برد 1900 کیلومتر از کویر "سمنان" به دهانه اقیانوس "هند" شلیک شده بود که در زمان شلیک این دو موشک از نوع کلاس قدر بودند ، آمریکایی ها نیز حضور داشتند و البته در منطقه حفاظت شده این کار انجام شد و به نظر می‌رسد موشک شلیک شده از نوع "قدر" بوده است.



سایت B14643 درباره ویژگی‌های موشک‌های کلاس "قدر" از جمله F و H نوشت: این موشک با طول قریب به 17 متر، قطر 1.25 سانتی‌متر یک موشک میان برد از خانواده موشک‌های زمین به زمین است.


سایت About Iran Blog درباره موشک قدر F می‌نویسد: این موشک با برد قریب به 1950 کیلومتر، طول قریب به 16 متر، سوخت جامد، سامانه هدایت  "اینرسی" دارای ویژگی‌های منحصر به فرد است.


خبرگزاری فرانسه گزارش داد: "موشک قدر توانایی های گسترده ای دارد و برد اين موشک ها به اندازه ای است که نه تنها قابليت هدف قرار دادن اسرائيل را دارند،؛ بلکه می توانند پايگاه های آمريکا  را در کشورهای عربی حاشيه خليج فارس هدف قرار دهد".  موشک های کلاس قدر نشان دهنده توان راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و دست دشمنان را در تهدید و تعرض کوتاه می‌کند.

اسرائیل بارها جمهوری اسلامی ایران را تهدید به حمله نظامی کرده و این در حالی است که ایران با توان موشکی بسیار بالایی که دارد می تواند هر هدفی را در سرزمین های اشغالی مورد اصابت قرار داده و ویران کند.

جمهوری اسلامی ایران با داشتن سیلوها و شهرهای موشکی پتانسیل گسترده ای را در رصد و نابودی تهدیدات دارد و شلیک موشک هایی که روی بدنه آن ها از زبان عبری استفاده شده این پیام را به اسرائیل می دهد که نباید تهدیدات خود را ادامه دهد و هرگونه تعرض هوایی پاسخ پشیمان کننده خواهد داشت و موشک های ایرانی و به خصوص موشک "قدر" وظایف خود را خوب می شناسند.





سردار سرتیپ  "امیر علی حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در صدا و سیما درباره موشک "قدر" عنوان داشت: این موشک می تواند در کمتر از ۱۵ دقیقه دوهزار کیلومتر را طی کند و قدرت تخریبی معادل ۳۰۰  متر تا دو کیلومتر دارد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آمادگی نیروها جهت پاسخ به تهدیدات گفت: "اگر اسرائیل شرارت کند"، پاسخ خواهیم داد.


**اسرائیل با 10 هزار موشک "قدر" نابود می‌شود

البته با توجه به سخنان سردار سرتیپ "امیر علی حاجی زاده" ، اگر اسرائیل که وسعتی قریب به 21 هزار کیلومتر مربع دارد (منظور وسعت سرزمین های اشغالی است) ، می توان با توجه به قدرت تخریب موشک قدر که 2 کیلومتر در بهترین شرایط است ، با 10 هزار موشک اسرائیل را نابود کرد.








به عبارت بهتر مقامات "تل آویو" که در لفاظی های تهدید آمیز دست بلندی دارند باید توجه کنند که کل وسعت سرزمین های اشغالی در تیررس موشک کلاس "قدر" است و کوچکترین اقدامی پاسخی دردناک خواهد داشت و این موضوعی است که بارها توسط مقامات لشکری جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است.

البته لازم به توضیح است که توان موشکی ایران دفاعی طراحی شده و قصد حمله به هیچ منطقه ای در آن پیش بینی نشده است ؛ اما توان بازدارندگی تعریف شده موجب گردیده تا اسرائیل جرات حمله هوایی به ایران را نداشته باشد.

نقاط مهمی در سرزمین های اشغالی همچون سکوهای گازی "تامار و لویتان" ، "فرودگاه حیفا" ، "فرودگاه بن گوریون"، "مخازن آمونیاک حیفا" ، "شهر راهبردی دیمونا" ، "نیروگاه اتمی اسرائیل" و "وزارت جنگ رژیم صهیونیستی" ، "پایگاه نظامی اشدود"، "پایگاه های نظامی حاتزور و حتزاریم" و .... تنها بخش بسیار کوچکی از نقاطی هستند که در سرزمین های اشغالی در تیررس موشک کلاس "قدر" قرار دارند.

"بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل به خوبی می داند که هرگونه حمله مستقیم به ایران پاسخ دندان شکن موشکی را به همراه دارد و لذا جرات اقدام نظامی نخواهد داشت و وجود 10 هزار موشک قدر برای نابودی اسرائیل کافیست. 



گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۰
محمدرضا خسروی
۲۲:۵۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
اونجا باید میزدید 1000 اما زدید 10000
ناشناس
۰۲:۰۹ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
درود بر امام خمینی وشاگردان مکتب او ازجمله شهید حسن طهرانی مقدم که به مدد الله ایران ستم دیده رابه این عزت و اقتدار رساندند.
محمد
۲۲:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
باید اتمی بشویم راهی نیست فقط قدرت اتمی
محرم
۲۰:۴۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
درود بر ایران
محمدطاها
۱۴:۵۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
زنده بادسپاه پاسداران انقلاب اسلامی
شاه محمدی
۲۲:۴۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
فقط خدا قوت میگم وبرای آمرزش و آرامش روح عزیزمان شهید تهرانی مقدم دعا میکنم که اگر زحمات او و یارانش نبود امروز سابه جنگ و ذلت بر ایران فراگیربود .خدایش بیامرزد.
الهام
۱۷:۳۴ ۲۰ دی ۱۳۹۸
درود بر رهبر عزیزمان سید علی خامنه ای
درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
درود بر اتش توانمند جمهوری اسلامی ایران
درود بر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
درود بر بسیج وسربازان گمنام امام زمان عجل الله ورجه وشریف
درود بر تمامی مردم ایران زمین
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسرائیل
غلامرضا خیاطی
۲۳:۰۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
با سلام خیلی خیلی تشکر می کنیم از شما نظامیان عزیز
علی
۲۱:۲۱ ۰۳ دی ۱۳۹۸
واقعا ایران ده هزار موشک قدر داره؟
اصلا شما از کجا میدونید این مسائل محرمانه هستش
جانم فدای رهبر
۱۵:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
انشاالله به زودی شاهد نابودی نام اسرائیل از روی کره ی زمین خواهیم بود
حسین
۱۸:۲۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
انشاا.. اسراییل و آمریکا در آینده ای نزدیک با حقارت نابود شوند
مهدی
۱۷:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
یکی ازدلایل حمله فراگیر مغول به ایران آن زمان دست خالی ایرانیان ازنظر سلاحهای مرسوم آن دوره ازقبیل آتش زنه.منجنیق.شمشیرهای فولادی.زره.تیروکمان.نیزه های زهراگین وبسیاری ازسلاحهای دیگری که ارتش مغول از آن بهره میبرد بود.مردم مناطق پارس.خراسان وآذرباییجان بدلیل بودن درقلمرو امپراتوری خوارزمشاهیان ازداشتن ارتش منظم وسلاح کافی محروم بودند.این امر باعث شد که مغولان آن فاجعه رو درایران آن زمان بوجود بیاورند.بنابراین داشتن سلاحهای بروز مخصوصا موشکهای دوربرد ونقطه زن باعث بازدارندگی وترس دشمن خواهد شد .شاید هشتصد سال پیش ابزار جنگی ترسناکی داشتیم مغولان شهامت حمله به ایران رانداشتند وازآن همه فاجعه جلوگیری میشد.
حمید
۰۵:۳۳ ۲۹ تير ۱۳۹۸
به نظرم اگه از گشنگی هم بمیریم نباید موشکهامون رو از دست بدیم. قابل توجه نادانهای نه غزه نه لبنان
ایرانی
۰۴:۵۷ ۱۱ تير ۱۳۹۸
دمت گرم ایران
هادی بیرامی
۰۰:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
با اتکا به توانمندی وپتانسیلهای موجود درکشورمان متوانیم به قدرت اول تبدیل شده وکشورهای خائنی چون عربستان ازشنیدن نام ایران به لرزه درایند.درود بر رهبر بادرایت و مدیر که تنها دلسوز ایران وایرانیست.
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
انشالله اسرائیل از صفحه روزگار محو و نابود میشود
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
اسراییل با 1 موشک نابود میشه
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا تصور کنید اگه اسراییل نباشه که فتنه کنه و امریکا که قلدری کنه بقیه کشورهای اروپایی اهل حمله واین چیزا نیستن بیشتر فکر درامد هستند چون جنگ جهانی دوم رو دیدند که چه بلایی سرشون اورده.پس اگه این دوتا نباشن نه جایی کودتا میشه نه گروهک تروریستی تشکیل میشه نه به کشوری حمله میشه و عربستانم از ترس ایران جرعت نداره بخواد حرف بزنه همیشه دست به سینه میشینه تو سازمان ملل
مهدی فتحی
۰۸:۰۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
دورود بر ایران ومرک بر اسرئیل
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ماشاالله به ایران و ایرانی ،مرگ بر آمریکا و اسراییل
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
هر چیزی یک زمانی داره اما تا سال 1400 نباید حرکت خاصی بکنیم مخصوصا الان که شدیدا حساس شدن روی ایران فقط پیشرفت داخلی اصلا نباید حرکتی کنیم چون واقعا حساس شدن روی ایران ،یک روزی میرسه قدرت نظامی ما از اسراییل و ترکیه هم بالاتر میره اما الان وقتش نیست باید تمام تلاش بشه که جلوگیری بشه از جنگ
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
انتنصرالله ينصركم ويثبت اقدامكم
درود بر قدرتمندان ايران
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
درود برسپاهیان ایران عزیزم چوایران نباشد. تن من مباد
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
درودبرسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اگه رهبرانقلاب نباشه........ خدارهبرمارا زنده وعمری طولانی اعطا بفرماید دعای ماپشت سرشما هست رهبرعزیزمازندبادسپاه پاسداران زندباد
م
۱۱:۲۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی اسرائیل را از روی کره زمین محو کنید
رسول حیدری
۱۵:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل
سامان گیمروان
۱۴:۵۵ ۱۹ تير ۱۳۹۷
زنده باد ایران و ایرانی
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
درود بر شما خیلی عالیه
سامان گیمروان
۰۱:۲۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
زنده باد ایران
سامان گیمروان
۰۱:۲۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
زنده باد ایران
ناشناس
۰۹:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
درود بر رزمندگان اسلام
سردار
۱۳:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
ده هزار چیه ۲۵ موشک سجیل واسه نابودی تل اویو و حیفا کافیه
سردار
۱۳:۲۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
ده هزار چیه ۲۵ موشک سجیل واسه نابودی تل اویو و حیفا کافیه
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۷
10000هزار موشک؟
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
نابودی اسرائیل خیلی جذااااابه .انشالله نابود بشه
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
بخدا حاظریم گشنگی بکشیم بیچارگی بکشیم ولی تولید موشک متوقف نشه
ناشناس
۰۳:۴۱ ۳۰ مهر ۱۳۹۶
صلح پایدار م ارزوست
عرشیا
۰۰:۱۶ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
سلام
ای بابا به جای اینکه 10000 تا موشک قدر به اسرائیل بزنیم ،5 تا موشک سجیل و 8 تا شهاب 3 واسه نابودی و به درک رفتن اسرائیل کافیه
میثم افضلی فرزند حاج مهدی افضلی از فرماندهان جنگ وبرادرشهید
۰۱:۵۷ ۰۹ تير ۱۳۹۶
بابام از فرماندهان جنگه داداشم را در راه رهبری واین انقلاب داده ایم ومن هم اگر رهبرم لب تر کند جان بر کف در خدمتم درودبر رهبرم درودبرسپاهیان اسلام (حاج قاسم)و سلام ودرود به روح شهید حسن تهرانی مقدم..دست مریضاد
میثم افضلی فرزند حاج مهدی افضلی از فرماندهان جنگ وبرادرشهید
۰۱:۵۷ ۰۹ تير ۱۳۹۶
بابام از فرماندهان جنگه داداشم را در راه رهبری واین انقلاب داده ایم ومن هم اگر رهبرم لب تر کند جان بر کف در خدمتم درودبر رهبرم درودبرسپاهیان اسلام (حاج قاسم)و سلام ودرود به روح شهید حسن تهرانی مقدم..دست مریضاد
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۲ تير ۱۳۹۶
زنده باد روحانی
علی
۱۱:۱۶ ۰۲ تير ۱۳۹۶
انشاالله عربستان رو با موشکهای قدر و شهاب نابود کنیم
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
و اینها گوشه ای از توانمندی سپاهیان دلاوراسلام است.
و من الله التوفیق.
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
زنده باد یاد و خاطره پدر علم موشکی ایران
شهید حسن تهرانی مقدم
روحش شاد
ناشناس
۰۷:۰۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
سلام و درود خدا بر مردان غیور ایران زمین علی یارتان باد
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
دوس دارم جواب عربستانم رو بدین
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
سلام و درود خداوند بر شهیدان سرافرازخاصه شهید تهرانی مقدم وخدا قوت بر همه باقیان عرصه جهاد خودکفایی وزارت دفاع.
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خداوند رهبر شجاع ایران را حفظ کند ، ایران به نیروهای نظامی دلیر خود می بالد.
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خدا قوت پهلوونای ایران عزیز.....انشاالله سرباز راستین و فدایی امام مهدی و نایب بر حقش باشیم.آمین
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
کاش خودروسازهای ما اندکی غیرت موشک سازان ما را داشتند
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
مرگ بر اسراییل و آل سعود و آل یهود
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
دورووووووود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای.....
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
البته باید اینو در نظر بگیریم که ما بایدهمیشه هشیار باشیم و با کوچکترین تعرض اسرائیل به خاک ما جوابش رو محکم بدیم تا دیگه اینقدر غربی ها و امریکایی ها و خلفای اعراب نگن ایران همش بلف میزنه و قدرت نظامی و موشکی نداره
رضا
۲۳:۳۳ ۳۰ دی ۱۳۹۸
خبرنگار خارجی از سرلشگر جعفری می پرسد: اگر هواپیمای اسرائیلی وارد خاک ایران شود و ۱۰ بمب خود را بر روی شهر شما بریزد با چه می خواهید این هواپیما را منهدم کنید؟

سرلشکر جعفری نیز در پاسخ می گوید: مهم نیست هواپیما چند عدد بمب و کجا می ریزد؛ مهم این است که موقع برگشت این هواپیما، اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود بیاید.

بخاطر همین تهدید اسرائیل که هیچی اولین قدرت جهان هم نتونست 52 تا موشک بزنه
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
درودبررهبرکبیرانقلاب وسپاه پاسداران .ماپیروزیم به امیدخدا.اسراییل به زودی محومی شود انشالله
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
لا حول و لا قوه الا باالله العلی العظیم
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خدا رحمت كنه شهيد تهراني مقدم رو .طول عمر با عزت هم به شما غيور مردان بده.درود بي حد و حصر خدا بر شما
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
سلام درود خداوند بر رهبر عزیزمون و شما دلیر مردان غیور سپاه پاسداران . واقعا کی میتونه باور کنه ایران در عرض ۳۷ سال به اینجا برسه . واقعا اگه بخواهیم منطقی و بدون غرض بررسی کنیم . غربیها و امریکاییها حدود ۳۰۰ سال از صنعتی شدنشون میگذره و موشک بالستیک دارن تازه با اون همه استعمارگریو به تاراج مردن سرمایه های کل جهان . اما جمهوری اسلامی ایران در عرض۳۷ سال به اینجا رسیده با اون همه تحریم !!! واقعا لطف خداست و این تو کتاب تورات هم هست . اللهم لک الحمد . اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
دستانتان بی یلا ودرپناه خداوند متعال محفوظ باشید
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
باسلام. خدا را شاکرم که در خاک کشورم چنین سیستم موشکی جهت دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی وجود دارد. یاعلی... التماس دعا...
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
چیزی نمیتونم بگم فقط افتخار میکنم ایرانی هستم و ارزو داشتم در این جها شرکت داشتم
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
زنده باد دانشمندان ، اندیشمندان و نخبه های کشورمان .
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
زنده.بادخاکمایران
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
با شنیدن توان موشکی کشور عزیزمون چه احساس امنیت خوبی بهمون دست میده خیلی باحاله
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
درود خداوند بر غیور مردان
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
کشور ها میدانند که جمهوری اسلامی ایران مقتدر و همراه مناسب است
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
سلام و درود بر همه سپاهیان و رزمندگان سلحشور.
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
اگر علم در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست پیدا خواهند کرد

احسنت بر شما دلاور مردان ولایت مدار
احسنت بر شما سربازان گمنام امام زمان
احسنت بر شما سربازان امام خامنه ای

اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
موشک قدر قدرت شمشیر حضرت علی ع رو داره .دم شما حیدری سرداران سپاه
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
دستتان دردنكندبرادران پاسدارمتشكريم
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
دشمن ترسو باید از اینها بترسد و کورهای داخل و خارج هم ببینند که داشتن موشک چگونه امنیت زایی می کند.
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خدا قوت دلاوران
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
اسراییل راشخم میزنیم وسبزی میکاریم
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
درود برغیور مردان سپاه اسلام وایران وسلام بررهبرفرزانه انقلاب که با جان ودل بامردم وایران انقلاب حمایت می کنند دست مریضاد ای یاوران ایران اسلامی
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خدا قوت،اینا همش خار چشمی باشه برای طرفداران امریکا واسرائیل در داخل کشور،خار چشمی باشه برای کسانی که بدنبال عزل رهبری هستند،دشمنان کوردل داخلی خوب هواسشان باشد که رهبر ما تنها نیست،اگر حتی فکر غلطی راجع به رهبری بخواهند بکنند چنان گوش مالی و سیلی خواهند خورد که هرگز فراموش نکنند،رهبر هرگز تنها نمیماند،این بود پیام من اقای روحانی!!
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خدا قوت
پشتیبانی کنید از ولی امر مسلمین این امر مایه نجات مسلمین است.
خدا رهبرمان را برایمان حفظ کند.
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
درود خدا بر شما
انشالله آزمایش بعدی آزمایش موشک قاره پیما باشه
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
دندان شکن چیه بابا، بگو ویرانگر اسرائیل
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
درود بر شرفتان هم اینجوری با قدرت توان موشکی رو افزایش بدین اسراییل هیچ غلطی نمیتونه بکنه تمام اسراییل با خاک یکسان میکنیم
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
مطمئنا وسعت مناطق شهری اسراییل از این هم کمتر است و با هزار موشک میتوان کل اسراییل نابود کرد چرا موشک ها مون را الکی بیابان های انجا حرام کنیم بقیه اش را برای استکبار کنار بگذاریم
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خدا قوت خدمت همه زحمت کشان کشور عزیزمان ایران آباد و آزاد
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خدا قوت خدمت همه زحمت کشان کشور عزیزمان ایران آباد و آزاد
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
اسرائیل که عددی نیست،آمریکاشم غلطی نمیتواند بکند،هر ایرانی خودش به حول قوه الهی یک کشور است.
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
زنده باد رزمندگان اسلام.اگه می تونستم بهتون کمک می کردم اسراییل رو امروز نابود کنیم.
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
اسرائیل که هیچ غلطی نمی تواند بکند تا آخرین قطره خونمان از کشور عزیزمان دفاع می کنیم
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
درودوصدآفرین به شماغرورآفرینان سپاه ودرودوسلامتی برای رهبرکبیرایران اسلام حضرت امام خامنه ای
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
آفرين بر رزمندگان حامي ولايت ، كه در عمل ثابت كرده اند با تمام تحريم ها و مشكلات اين چنين فعال هستند . ولي بعضي ها فقط حرف ميزنند و تمام مشكلات مملكت را به گردن تحريم مي اندازند ، و با ذليل شدن در مقابل آمريكا و نوكرانش مي خواند چند روزي بر گُرده مردم سوار باشند . اللهم عجل لوليك الفرج
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
دوست دارم انقدر موش بسازین که موشکامون اونقدر زیاد بشه که هر فرد ایرانی 5-6 تا موشک شخصی داشته باشه
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
سلام ؛ به تمامی بره بچه های موشکی درود می فرستم واقعا دستتان درد نکنه خدا قوت .
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
درود بر غیورمردان سپاه
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
به اندازه یک دنیا دوستتان دارم
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
زنده باشید سرداران دلاور بسیجی سپاهی ارتشی نظامی و انتظامی پاینده ایران جانم فدای ایران
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
آسوده میخوابیم چون سپاهی با غیرت و رهبری فرزانه داریم و با وجود این عزیزان هراسی به دل راه نمیدهیم
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
احسنت و تبارک الله ... اسرائیل را شخم میزنیم.
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
اقایون خودرو ساز
یاد بگیرید تخصص.ایثا ر.کذاشتن عمر برای سربلندی ایران......ً
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
درود بر رزمندگاناسلام
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خسته نباشید ای دلاوران .
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
درود وسپاس بر خامنه ای کبیر که عزت را برای ما ایرانیان به ارمغان اورده
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
سلام
این اقتدار ایران اسلامی با حضور رهبر گرانقدر است.
مطمئنا اگر رهبری به این گونه نداشتیم ایرانی هم وجود نداشت
به چشم کور دشمنان اسلام و خائننین وطن فروش
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
سلام ودورود من به طلایه دراران عزت و امنیت و قدرت انقلاب اسلامی ایران