سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برخورد سنگین اتوبوس و تریلی حامل سنگ + تصاویر

تصادف در شمال استان فارس 14 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون جمعیت هلال احمر فارس گفت : حدود 11 و 8 دقیقه دیشب  به پایگاه هلال احمر در منطقه شورجستان آباده اطلاع داده شد  یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی حامل سنگ به شدت برخورد کرده است.

حکمت افزود: بر اثر شدید بودن حادثه  دو تیم 6 نفره امداد و نجات بلافاصله با خودرو مجهز به محل حادثه اعزام شدند.


وی توضیح داد راننده و  کمک راننده بین اتوبوس وعقب تریلی به شدت گیر کرده بودند که  برای کمک رسانی بیشتر اورژانس هم  فراخوانده شد  و درهمان ابتدا راننده و کمک راننده رهاسازی شدند  که خوشبختانه  جان سالم بدر بردند.

به گفته وی  این حادثه 14 مصدوم برجای گذاشت .

معاون جمعیت هلال احمر بیان کرد:  یک ماه پیش نیز در محور اصفهان به شیراز شبیه چنین حادثه ای  رخ  داد  که 10 مصدوم و 1 کشته بر جای گذاشت و این دومین حادثه از این نوع است که یک دستگاه اتوبوس  مسافربری با یک  دستگاه تریلی بر خورد می کند.

حکمت به مسولان توصیه کرد با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و حجم بالای سفرهای نوروزی به ویژه با اتوبوس  برای کاهش چنین حوادثی  به صلاحیت رانندگان اتوبوس ها بیشتر توجه شود و در صورت مقصر بودن راننده با  شرکت دارنده اتوبوس هم  برخورد شود.


اتش نشانی اباده هم که نقش مهمی در کک رسانی به مصدومان داشته اعلام کرد ساعت 2 بامداد امروز به این مرکزبرای کمک رسانی درخواست داده شد که بلافاصله 3 نیروی امدادی با یکدستگاه خوردو اتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی و ازبین بردن عوامل ریسک حریق به کمک مصدومان شتافتند و پس از یک ساعت تلاش، عملیات آتش نشانی ساعت 3 و 15 دقیقه به اتمام رسید.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: تصادف ، فارس ، مصدوم ، شیراز ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.