سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدل بومی سرمایه‌گذاری خطرپذیر به صورت پایلوت در کشور اجرا می‌شود

معاون توسعه مدیریت ومنابع معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری از اجرای مدل بومی سازی سرمایه گذاری خطر پذیر در کشور به صورت پایلوت خبر داد.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سرمایه گذاری خطر پذیر در کشور ما هنوز بامشکلاتی همراه است و بسیاری از موسسات و شرکتهایی که وارد این نوع سرمایه‌گذاری شده‌اند خیلی موفق نبوده‌اند.

وی ادامه داد: از این رو با برگزاری جلسات مفصل در جهت رفع این مشکلات گام برداشته‌ایم.

دلیری عنوان کرد: مدل بومی سرمایه گذاری خطرپذیر در کشور وجود نداشت به همین دلیل با بررسی‌های بسیار این مدل سرمایه‌گذاری در کشور شروع شده و تعاملات را با 30 شرکت از مجموعه نهادهای مجری درخواست انجام سرمایه گذاری خطر پذیر انجام داده ایم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی تصریح کرد: قرار است پس از اجرای این پایلوت بتوانیم با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی اجرای این مدل را گسترش بدهیم بر همین اساس با کلیه بانکها و سایر نهادهای مالی حوزه سرمایه گذاری خطر پذیر را عمومی خواهیم کرد. 

دلیری تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که بر سر راه فعالیت متقاضیان حضور در این نوع سرمایه گذاری وجود دارد اجرای این نوع مدل بومی یک ضرورت است.

انتهای پیام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.