سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این جا عکس‌ها با شما حرف می‌زنند

هنر ترکیبی وسیله‌ای شده تا عکس‌ها راوی داستان خود شوند.

حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نمایشگاهی فرصتی ایجاد شده تا صدای عکس‌ها را بشنوید و قصه هر شخصیت را از زبان خودش گوش کنید.«ماجرای نبودنت» عنوان مجموعه‌ای است که در خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته شده است.

محمدصادق دهقانی هنرمند این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما درباره این مجموعه گفت: آثار موجود در این نمایشگاه در قالب هنر ترکیبی هستند که به این وسیله عکس و صدا ترکیب شده‌اند تا مخاطب روایت هر اثر را خودش از زبان کار بشنود.

وی افزود: برای اولین بار چنین نمایشگاهی توسط خود من در سال 92 با حضور اعضاء انجمن عکاسان ایران در بیرجند برگزار شد و این مجموعه نیز برگزیده سه نمایشگاه قبل است که 21 اثر را شامل می‌شود.

وی در خصوص انتخاب عنوان این نمایشگاه اظهار داشت: در این مجموعه اتفاقی که می‌افتد این است که مخاطب با کسی روبرو می‌شود که هم وجود دارد و هم نیست چرا که همان طور که ذکر شد، این آثار گزیده‌ای از نمایشگاه‌های گذشته من هستند به همین جهت «ماجرای نبودنت» عنوانی است که برای این نمایشگاه انتخاب کرده‌ام.

وی ادامه داد: از ویژگی‌ دیگر این نمایشگاه خیریه بودن آن است، چرا که تمامی این آثار به نفع دختران بی‌سرپرست «موسسه همدم» به فروش می‌رود.

گفتنی است این نمایشگاه از 18 اسفند با حضور هنرمندان، بازیگران و فعالان عرصه فرهنگ و هنر افتتاح شد و تا 26‌ این ماه برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.