سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی اداره ميراث فرهنگي خراسان رضوي برای ميزباني شايسته به گردشگران نوروزي

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با اشاره به آمادگي كامل اين اداره كل و مجموعه ستاد اجرايي خدمات سفر استان در تعطيلات نوروز 95 بر ارائه خدمات شايسته به گردشگران نوروزي تاكيد كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی حسين زارع صفت در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي فعاليت هاي اين اداره كل در تعطيلات نوروز 95 گفت: اداره كل ميراث فرهنگي خراسان رضوي به عنوان دبيرخانه ستاد اجرايي خدمات سفر استان آمادگي كامل براي ميزباني شايسته از گردشگران نوروزي و زائران امام علي بن موسي الرضا (ع)، را دارد.

وي با اشاره به فعاليت اين اداره كل و مجموعه هاي تحت پوشش در تعطيلات نوروز 95 گفت: ستاد نوروزي در اين اداره كل تشكيل و اعضاء مشخص شده و اين اداره كل و ديگر مجموعه هاي تحت نظر در تطعيلات نوروز فعال و آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزي مي باشد.

زارع صفت با اشاره به انتشار اقلام فرهنگي و توليد بروشور، نقشه و كتابچه معرفي مشهد و ساير شهرستان هاي استان گفت: اين اقلام فرهنگي به تعداد مورد نياز چاپ و در تعطيلات نوروز در بين گردشگران توزيع خواهد شد.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي هم چنين با اشاره به ضرورت اطلاع رساني و ارسال اخبار فعاليت هاي اين اداره كل در تعطيلات نوروز نيز گفت: اخبار فعاليت ها و نيز اطلاعيه هاي مهم اين اداره كل و ستاد اجرايي خدمات سفر از طريق سامانه پيامكي 30006110 و نيز پورتال اين اداره كل به آدرس www.razavichto.ir و نيز با همكاري خبرگزاري ها و سايت هاي خبري استان در تعطيلات نوروز 95 به اطلاع شهروندان و گردشگران خواهد رسيد.

وي خاطر نشان كرد: تمامي مجموعه هاي تحت پوشش اين اداره كل، موزه ها و اماكن فرهنگي و تاريخي استان در تطعيلات نوروز 95 فعال و آماده ارائه خدمات به گردشگران نوروزي خواهند بود.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.