سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوروشی: آقایان یک روز دستمزد نگیرید چه می کنید؟/تنها جسم بازیکنان نفت در زمین است

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت:بازیکنان نفت با وجود مشکلات مالی برخورد خوبی داشته اند اما آیا آقایان خودشان تحمل پول نگرفتن را دارند.

سیامک کوروشی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اردو نرفتن بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران گفت:بازیکنان تیم ما از قول و وعده های مسئولان خسته شده و به قول معروف بریده اند.دیگر نمی توان تا پایان فصل با همین 30 درصد دریافتی جلو رفت.تا الان هم خیلی برخورد مناسبی داشته ایم.هیچ قانونی برای حمایت از بازیکنان و دریافت مطالبات آن ها وجود ندارد و خیلی راحت می توان از پول دادن به بازیکنان که برای تیم های خود با تمام وجود زحمت می کشند ،فرار کرد.
 
وی درباره اظهارات مربیان نفت مبنی بر این که  هیچ رویی برای مطرح کردن مسائل فنی با بازیکنان این تیم ندارند،اظهار کرد:به نظر من زحمت بازیکنان و کادر فنی نفت بی فایده است.من از رسانه ها و همین آفایانی که بی خیال تیم نفت شده اند سوال دارم که چرا از صبح تا شب سر کار می روید؟به این خاطر مشغول به کار می شوید که با دریافت حق و حقوق ، آن را به سفره خانواده خود ببرید. در چنین شرایطی که هیچ بودجه ای به تیم نفت تزریق نمی شود و مطالبات بازیکنان عقب مانده ، خیلی لطف می کنیم که در تمرینات حاضر می شویم.
 
 کوروشی افزود:به نظر من مالکان باشگاه از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند اما اعضای تیم برای دفاع از حیثیت خود همان گونه که تاکنون با قدرت در مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان آسیا تلاش کرده اند به همین رویه ادامه خواهند داد.
 
هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره این که آیا تشکیل نشدن اردوی تیم نفت بازگشت به فوتبال آماتور دهه 60 نیست،بیان کرد:فوتبال ما هیچ تفاوتی نسبت به آن زمان نکرده و تنها اسم حرفه ای را یدک می کشد.اگر یک درصد هم پیشرفتی در این فوتبال دیده می شود به دلیل غیرت بازیکنان و دانش فنی مربیان است.برخی مسئولان  دلشان برای این فوتبال نمی سوزد و تنها به فکر معروفیت و پر کردن جیب خود هستند.بازیکنان نفت تنها جسمشان در تمرین و زمین مسابقه است و روح و فکرشان به هزار موضوع دیگر معطوف شده است.
 
وی درخصوص این که آیا قولی از سوی مسئولان شرکت ملی برای پرداخت مطالبات بازیکنان داده شده است یا خیر،اظهار داشت:چهار روز پیش قول داده اند که ظرف 72 ساعت بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت می شود اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.زمانی که صحبت از واگذاری تیم می کنند یعنی نمی خواهند به وضعیت اعضای تیم توجه کنند.
 
کوروشی در خصوص این که آیا بازیکنان نفت با شرایط موجود فصل آینده نیز در این تیم بازی خواهند کرد،گفت:خدارا شکر خودم قراردادم در این فصل به پایان می رسد.ضمن این که اگر هر بازیکنی از تیم ما با این شرایط جدا شود حق دارد چرا که تیمی که در لیگ برتر درآمدی ندارد نباید در این لیگ باقی بماند و مستحق سقوط است.
 
وی درباره این که با این وجود بیشتر تیم های ایرانی نباید در لیگ حضور داشته باشند،بیان کرد:فوتبال ایران بیشترشبیه خاله بازی است،فردی دلسوز باید کل فوتبال ایران را متحول کند.شاید تنها یکی 2 تیم در لیگ مشکل مالی نداشته باشند.طبق قاعده فوتبال حرفه ای باشگاه ها در فاصله هشت هفته مانده به پایان لیگ باید 70 درصد قراردادها را پرداخت کرده باشند اما چند تیم در فوتبال ما این میزان دریافتی را داشته اند.
 
وی ادامه داد:حرفه ای شدن فوتبال اروپا و باشگاههای عربی به دلیل سرمایه گذاری و وجود پول است.در حالی که در فوتبال ما بازیکن به جای این که با تمام تمرکز در تمرینات و بازی ها شرکت کند با فکر خراب در مسابقات و تمرینات حضور می یابد.
 
کوروشی با اشاره به درگذشت اکبر دارستانی در تمرینات نفت بیان کرد:مسئولان انقدر بی معرفت هستند که با اتفاق تلخی چون درگذشت اکبر دارستانی مربی بدنساز تیم دچار تلنگر نشده و صحبت از واگذاری می کنند. مگرتیم نفت خانه است که می خواهید آن را بفروشید،حدود 100 نفر در کنار این تیم نان می خورند،بهتر است اگر نمی توانید کاری انجام دهید خودتان بروید نه این که باشگاه را به فروش رسانید،خود من چند روز قبل از درگذشت مرحوم دارستانی با قلب درد به تمرین رفتم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
یعنی فوتبالیست بودن بر خلاف "رعایت قانون وآنهم باتصویب وقانون شورای اسلامی وتایید شورای نگهبان " ؟؟؟؟
چیزای جدید می شنویم
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
انتخاب شغل بایدباانتخاب ورعایت قانون وآنهم باتصویب وقانون شورای اسلامی وتایید شورای نگهبان باشد نه باپارتی بازی وبدوبستان و وو
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
نوش جون فوتبالیست ها. زرنگ بودن و شغل پر درآمد انتخاب کردند. من و شما قانع بودیم و دنبال 2 زار حقوق بودیم (که بهمون به موقع هم نمیدن) که دلیل بر دزدی اونا نیست
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
چون پول ودریافتی یکسال اکثرتوپ بازها ی ما برابراست باحدود20سال یک کارمند و30سال یک کارگرزحمتکش. وریخت وپاشهای حاشیه ها وغیره نیز که نگو وتوجه داشته باشیدکه بحمدالله فوتبالیس زیادی داریم حاضرندباماهانه 3میلیون تومان دریافتی خالص باجان ودل وآبرومندانه بازی کنند البته انسانهای شایسته درهمه جاوجوددارند
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
این سرمایه دار های یه شبه خبر از حقوق بگیر های مهندس شرکتهای عمرانی دارن که 6 تا 8 ماه حقوق عقب افتاده دارن و باز هم برای یه حقوق حداکثر 2 تومانی باز هم از 7 صبح تا 7 شب تو تونل و ... میدوند
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
آقای کروشی این دستمزد نیست لطفاً ننه من غریبم بازی در نیاورید این به اصطلاح دستمزد جنابعالی مساوی با مکیدن خون ملت وظلوم ایران است مانند زالو چسبیده ول کن هم نیستی