سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

كشف بيش از 45 هزار ثوب البسه قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامي شهرستان زنجان با اشاره به اهميت بسيج همگاني در مبارزه با پديده قاچاق گفت: با كار اطلاعاتي و تلاش پليس بيش از 45 هزار ثوب البسه قاچاق در زنجان كشف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ ايرج خاني پور افزود: با فرهنگ سازي و نهادينه كردن اين مطلب كه قاچاق كالا ضربه به اقتصاد كشور محسوب مي شود و باعث تعطيلي كارخانجات و بيكاري جوانان اين مرز و بوم مي گردد باعث با پديده قاچاق و استفاده از كالاهاي قاچاق مبارزه كرد.

وي ادامه داد: در مقابله با اين پديده شوم همه بايد بسيج شوند و تنها پليس قادر نخواهد بود با قاچاق كالا مقابله كند هر چند پليس تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام مي دهد.

اين مقام مسئول اضافه كرد:پليس در شهرستان زنجان از ابتدي سال جاري با برنامه ريزي مدون تشديد مبارزه با پديده شوم قاچاق كالا را در دستور كار خود قرار داد و با همكاري خوب مردم در 11 ماهه سال جاري موفق به كشف بيش از 45 هزرار ثوب البسه قاچاق شده است.

خاني پور از كشف دو هزار و 233 ثوب البسه قاچاق در شب گذشته از يك دستگاه خودرو اتوبوس خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با قاچاق از خريد واستفاده از كالاهاي قاچاق خودداري و موارد مشكوك را با فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.