سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

تجلیل از 60 قرآن پژوه حوزه علمیه خواهران

حجت الاسلام اسکندری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران سراسر کشور گفت:10 هزار و 667 نفر از خواهران حوزوی در مسابقات قرآن کریم شرکت کردند که از این شمار 60 نفر برگزیده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ قرآن کامل‌ترین برنامه زندگی بشریت است و باید این برنامه جامعه در زندگی ما عملی و مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام اسکندری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران سراسر کشور بیان کرد: این جشنواره بهانه‌ای برای آشنایی با قرآن و عمل به آن در زندگی است .

وی افزود: زندگی آحاد جامعه باید با قرآن آمیخته شود تا سبک زندگی قرآنی در جامعه نهادینه شود و نور قرآن در زندگی مردم ورود کند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران  عنوان کرد: شخصیت کربلایی کاظم مردی بی‌سواد بود که مورد عنایت خداوند قرار گرفت و قلبش از نور معجزه قرآن سرشار شد و به یک شب چنان حافظ قرآن شد که در آزمون علما و مراجع سربلند بیرون آمد.

حجت السلام اسکندری ادامه داد: از بین رشته‌های گوناگون قرآنی در سراسر کشور این جشنواره به ترجمه و مفاهیم قرآن کریم توجه داشت.

همچنین وی بیان کرد: 3 هزار و 205 نفر از خواهران طلبه در این رشته‌ها شرکت کردند که 557 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

معاون حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: در رشته تفسیر قرآن نیز 2 هزار و 123 نفر شرکت کردند که 292 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی اظهار کرد: 2هزار و 124 نفر در این بخش شرکت کردند که 250 نفر در مرحله نهایی رقابت کردند.

در پایان خاطر نشان کرد: 60 نفر از برترین‌های این جشنواره در سراسر کشور انتخاب شدند که از آنان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.