سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوبخت:با دستور رئیس جمهور وارد عرصه ورزش شدم/ گودرزی:خادم باید پاسخگوی نامه نگاری باشد

محمد باقر نوبخت و هیات همراه به منظور تشویق و ترغیب خیرین عرصه ورزش و مساعدت در برطرف ساختن مشکلات ورزشکاران در هتل المپیک حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد باقر نوبخت و هیات همراه به منظور تشویق و ترغیب خیرین عرصه ورزش و مساعدت در برطرف ساختن مشکلات ورزشکاران در هتل المپیک حضور یافتند.

محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز به جهت پرداختن به ضرورت حضور ورزشکاران در مسابقات المپیک و میادین جهانی به دستور رئیس جمهور وارد عرصه ورزش شدم.
 
نوبخت در ادامه گفت: روز گذشته رئیس جمهور نامه‌ای به من دادند مبنی بر اینکه در اسرع وقت مسائل مربوط به امور مالی را بررسی کنم و ظرف روزهای باقی مانده تا پایان سال در جهت تامین این موارد بر آییم و شرایطی که برای این مسابقات لازم است فراهم سازیم و به خصوص در بحث ارتقای روحیه ورزشکاران مثمر ثمر واقع شویم.
 
نوبخت در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: در این موضوع تخصصی توضیحات بیشتر را وزیر محترم ورزش خواهند داد و من برای تشکر از خیرین آمدم و همچنین برای اعلام این ماموریت رئیس جمهور برای ورزشکاران و به خصوص قهرمانان ملی و المپیکی و امیدوارم بتوانیم در عرصه‌های بین المللی موفقیت‌های ورزشکاران را شاهد باشیم.
 
گودرزی: خادم باید پاسخگوی نامه نگاری باشد/ حضور نوبخت نشانه مساعدت رئیس جمهور با ورزش است
 
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از خیرین نیکوکار به مناسبت هفته نیکوکاری تقدیر و آنها را دعوت به حمایت از ورزش کردیم.
 
وزیر ورزش در ادامه اظهار کرد: امیدوارم این نهضتی که شروع شده ادامه پیدا کند و طبیعتا برای تمام پروژه‌های ما باید مردم وارد عرصه شوند و کمک کنند. دولت به تنهایی قادر نخواهد بود پروژه‌های وسیع و گسترده را به اتمام برساند و نیازمند کمک است.
 
وی در ادامه گفت: مسیری که در ورزش است دولت به تنهایی نمی‌تواند آنها را به پایان برساند. ما در این میان به کمک بخش خصوصی هم نیاز داریم و امیدواریم خداوند نگه دار این افراد خیر باشد.
 
گودرزی در خصوص نامه اخیر رسول خادم به رئیس جمهور نیز گفت: چرای این سوال را من نمی‌دانم. چرایی این سوال را باید از آقای خادم و دوستانشان جویا شوید.
 
وی در خصوص حضور نوبخت در عرصه ورزش گفت: امیدوار هستیم ظرف این هفته و هفته آینده با توجه به مساعدت وی اینها تبدیل به عدد و رقم شود و شاهد اردوهای مفید، برنامه ریزی های مدون در جهت رسیدن به المپیک پیدا کنیم.
 
محمود گودرزی در پایان گفت: در خصوص اساسنامه هیچ صحبتی ندارم و ترجیح می‌دهم در این خصوص فعلا اظهار نظری نکنم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
باز هم حمله به منتقدین
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۴
عادتشونه
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
جناب وزریر وظیفه شما بود به روحانی نامه بنویسید و به فکر ورزشگاران و مسابقات باشید
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
اخه تو از ورزش چی سرت میشه که امدی فقط میخای کلکسیون مقام هایت را زیاد کنی فقط خدا میداند
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
خدا بخیر بگذرونه که همه مشکلات کشور باید بدست خیرین حل بشه پس دیگه دولت میخواهیم چکار
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
این اقا برا ورزش چیکار کرده باهمه رییس فدراسیون ها مشکل داره فوتبال ک یه زمین واسه تمرین ندارن کشتی ک اینجور اقای خادم نامه نوشت چون دلش واسه ورزش میسوزه شما بیخیالی اقای وزیر خعلی دوس دارم ببینم برنامش چی بوده واسه ارتقای سطح ورزشمون
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
مگه خادم چی گفته که باید پاسخ بده؟!
اگه هیچ کس چیزی نگه شما خودتون رسیدگی می کنید؟ البته که نه!
خدا می دونه بیچاره خادم به کجا رسیده که ناچار به نامه نگاری شده1
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
شما کارتان را درست و بموقع انجام دهید تا نیازی به نامه نگاری نباشد.
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
خادم برای خودش چیزی نمیخواست که واسه ورزش گفته منصف باشید
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
آچار (فرانسه) دولت تدبر وامید بازم وارد شود.