سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تشكیل شورای موقت كانون های بازنشستگی با حضور 25 نماینده

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی كشور گفت: بازنشستگان تهرانی در انتخابات صنفی خود ،25 نماینده را از میان کانون های صنفی بازنشستگی تهران برای تشکیل شورای موقت کانون های بازنشستگی تهران انتخاب کردند.

محمدرضا ترابی معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی كشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بازنشستگان تهرانی در انتخابات صنفی خود ، از میان داوطلبان شرکت کننده در انتخابات تهران 25 نماینده را از میان کانون های صنفی بازنشستگی تهران برای تشکیل شورای موقت کانون های بازنشستگی تهران انتخاب کردند.

وی گفت: با ایجاد شورای موقت کانون های بازنشستگی، تا سال آینده از طریق انتخابات کشوری، تشکلی یکدست با ساختاری نظامند تاسیس و ایجاد می شود که تشکیل کمیسیون هایی همچون بیمه ، ورزش ، سلامت و . . .  می تواند نمونه ای از دستاوردهای آن باشد.

معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی كشور بیان كرد: تلاش برای استفاده از هم‌افزایی بازنشستگان ،داشتن یک کرسی ثابت در هیئت های مشورتی و تصمیم گیری صندوق بازنشستگی کشوری حق بازنشستگان کشوری است که انتخابات شورای موقت گامی برای تحقق این امر به شمار می رود.

ترابی گفت:با تشکیل شورای موقت کانون ها ، شورای منتخب بازنشستگان کشوری در مرحله ی بعدی ایجاد و راه اندازی می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.