سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد ورزش بسیج در سال 94 تشریح شد

جلسه تقدیر و تشکر از روسای انجمن ها و مسئولان برگزاری مسابقات بسیج سراسر کشور در حضور سردار یزدانی مسئول ورزش بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان این مراسم با گزارش کار مدیر عامل باشگاه مقاومت آغاز شد.

برگزاری بیش از 10دروه رقابتهای کشوری در رشته های مختلف و استعداد یابی سراسری از جمله موارد بارز در گزارشات ارائه سده در این جلسه بود.

استعداد یابی در بسیج در این گزارش سر منشاء استعداد یابی در ورزش کشور معرفی شد.
در بخش بانوان ورزش بسیج در دو بخش حرفه ای آموزش و استعداد یابی و در پنج رشته برنانه ریزی و برگزار شد.

در این رابطه مسئول بانوان ورزش بسیج برگزاری جشنواره ها و همایش ها را از مواد موفق در گسترش ورزش سراسر کشور دانست.

مدیر روابط عمومی بسیج نیز در این باره گفت:در راستای برگزاری و اطلاع رسانی مسابقات از مسئولان و رسانه های محترم کمال تشکر را دارم و در این امر خواستار همراهی انجمن ها در بحثاطلاع رسانی کامل و جامع هستم.

جانشین ورزش بسیج نیز در این باره گفت:در بحث ورزش همگانی در مسیروصایای مقام ولایت همایش های نتعددی را برگزار کردیم و دو سال است که پیاده روی و کوهپیمایی در سراسر کشور برگزار میشود و البته در کنار آن آموزش و پرداختن به ورزش های بومی محلی نیز از برنامه های ورزش بسیج بوده است.

وی ادامه داد :نشریه الکترونیک سال آینده جهت اطلاع رسانی آغاز به کار خواهد کرد و ورزش بسیج با پتانسیل بالایی که داد باید همه گیر تر از امروز در ورزش کشور نمود داشته باشد.
سردار کاظم یزدانی نیز در مورد ورزش بسیج گفت:باید این مجموعه با این فعالیت بالا را اطلاع رسانی دقیق کرد و این نقص در ورزش بسیج وجود دارد و باید برای سال آینده این نقیصه برطرف شود.

وی ادامه داد:ساخت سه هزار سالن ورزشی کار بزرگی است که باید تقدیر شود و ما قصد داریم این موضوع را در قالب کتاب با آدرس سالن ها ارائه دهیم.

وی افزود :هر پایگاهی باید تیم ورزشی داشتهباشد و 55هزار پایگاه میتواند 55هزار تیم داشته باشد و این در نوع خود در بحث استعداد یابی نظیر است اما در این باب باید سالن های ورزش های تینی و توپی را تقویت کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.