سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تجهیز پایگاه امداد جاده‌ای اندیمشک

با پیگیری‌های صورت گرفته پایگاه امداد جاده‌ای چهارم آذر اندیمشک با تجهیزات پزشکی مورد نیاز تجهیز گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: توجه به تجهیز و تامین نیازهای بهداشتی اندیمشک اولویت خدمات حوزه بهداشت و درمان شهرستان است و با توجه به همین هدف امسال خدمات مختلفی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان طراحی و به اجرا رسیده است.

حمید مجیدی افزود: یکی از طرح‌های شاخص حوزه بهداشت و درمان شهرستان افتتاح طرح بیمارستان بخش الوار گرمسیری شهرستان بوده که مراحل آخر اجرایی خود را طی می‌کند که با افتتاح و بهره برداری از این طرح نیاز مناطق شمالی ومحروم شهرستان از خدمات بهداشتی و درمانی به نحوی مطلوب بهره‌مند می‌شوند.

مجیدی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته پایگاه امداد جاده‌ای پل زال به اندیمشک با تجهیزات پزشکی مورد نیاز تجهیز شد و با اجرای این طرح یک دستگاه آمبولانس با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال خریداری و در پایگاه امداد جاده‌ای چهارم آذر در این مسیر مواصلاتی مستقر شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اظهار کرد: با خرید این دستگاه آمبولانس تعداد ناوگان حمل و نقل واحد فوریت‌های پزشکی شهرستان به هفت عدد رسیده است.

مجیدی گفت: به صورت میانگین هر ماه بیش از 250 ماموریت و خدمت پزشکی توسط واحد فوریت‌های پزشکی اندیمشک به مسافران و تردد کنندگان مسیر‌های ارتباطی شهرستان و شهروندان اندیمشک ارائه می‌شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.