سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیس بوک میبرد یا اسنپ چت؟

اسنپ چت برنامه ای که در بازدید ویدیو های آنلاین با فیس بوک رقابت میکند و به محبوبت بالایی در مدتی کوتاه دست یافته است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نبرد برای برتری در ویدیوهای آنلاین دیگر تنها میان فیس‌بوک و یوتیوب نیست. مدیرعامل اسنپ‌چت هم برای سرمایه‌گذاران یک پیام دارد: این اپلیکیشن به سرعت در حال رشد است و افراد جوان دوستش دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، مردم در طول روز 8 میلیارد ویدیو از طریق اسنپ‌چت تماشا می‌کنند، همان تعدادی که فیس‌بوک برای ویدیوهایش گزارش داده است و این موضوع را اوان اسپیگل، مدیرعامل و از بنیان‌گذاران اسنپ‌چت در برابر حضار در کنفرانس فناوری مورگان استنلی آشکار کرد.

اسپیگل همچنین به جمع سرمایه‌گذاران و حاضرین گفته که مشاهده این ویدیوها در مقایسه با سال گذشته به بیش از پنج برابر رسیده است. اپلیکیشن اسنپ‌چت روزانه بیش از 100 میلیون کاربر دارد که به طور میانگین 25 تا 30 دقیقه از وقت خود را به طور روزانه صرف این اپلیکیشن می‌کنند.


 

این اولین سخنرانی اسپیگل در برابر سرمایه‌گذاران عمومی بازار بود و اسپیگل که بودجه شرکتش در آخرین ارزیابی 16 میلیارد دلار ارزیابی شده است، می‌خواهد اطمینان حاصل کند که سرمایه‌گذاران متوجه مسیر رشد اسنپ‌چت هستند. اسنپ‌چت تیم فروش کوچک و قوانین بسیاری برای تبلیغات دارد، برای مثال تنها کلیپ‌های ویدیویی افقی را می‌پذیرد.

اسپیگل می‌گوید اسنپ‌چت به محبوبیت خود میان جمعیت جوانی که به گوشی‌های همراه خود معتاد هستند وابسته است و استفاده از این اپلیکیشن، روزانه به بالغ بر 41 درصد در میان افراد 18 تا 34 ساله در آمریکا می‌رسد.

اسنپ‌چت یک اپلیکیشن موبایلی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تصویر و ویدیو را که به آن اسنپ می‌گویند، به لیستی از مخاطبان خود ارسال کنند. کاربران همچنین می‌توانند برای مشاهده تصاویر و ویدیوها، محدودیت زمانی قرار دهند که پس از به پایان رسیدن آن، این تصاویر از دید دریافت‌کنندگان مخفی و از سرورهای اسنپ‌چت نیز حذف می‌شوند.


منبع:آی تی ایران

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.