سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

بیش از 1800 کلاس درس میزبان مسافران نوروزی در همدان

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدارس با یک هزار 863 کلاس آماده پذیرش و اسکان مسافری نوروزی در ستاد های اسکان همدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد بداغی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز 95 ستادهای 19 گانه اسکان فرهنگیان در شهرستان های استان همدان پذیرش مسافران فرهنگی و دیگر کارکنان دولت را بر عهده دارند.


وی با بیان این اینکه ستاد اسکان فرهنگیان ،پذیرش کارکنان آموزش و پرورش را در اولویت قرار می دهند افزود: پذیرش افراد بر اساس تعداد نفرات مورد در خواست امکان پذیر است و همکاران فرهنگی شاغل و بازنشستگان و بستگان در جه 1 آنها می توانند از خدمات اسکان استفاده کنند.

بداغی تصریح کرد: در 19 پایگاه ستاد فرهنگیان استان همدان 167 مدرسه و با یک هزار و 836 کلاس آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به درجه بندی کلاس بر اساس امکانات بیان کرد: بیش از 140 کلاس ویژه ، 900کلاس با درجه الف ، 270کلاس با درجه ب و 550 کلاس با درجه ج آماده پذیرش مهمانان فرهنگی است.

این مسئول ادامه داد: در ستاد اسکان فرهنگیان 500 نفر به عنوان عوامل ستادی و اجرایی به شکل شبانه روزی آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند و در پایگاه های 19 گانه به شکل مستمر حاضر به ارائه خدمات به فرهنگیان هستند.

بداغی یادآور شد: با توجه به اینکه فرهنگیان می توانند به شکل اینترنتی به رزرو مدرسه در شهر مورد نظر خود اقدام کنند، ثبت نام اینترنتی مدارس با سراسر کشور 9 اسفند آغاز و تا 25 اسفند ماه ادامه دارد و پذیرش مسافرا ن از 28 نوروز در استان انجام می شود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.