سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان

جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصاد و دارایی در کرمان با حضور سیدجواد هاشمی مشاور وزیر اقتصاد و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارتخانه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل اقتصادی و دارایی استان کرمان، در این جلسه هاشمی با بیان اینکهوزارت اقتصاد یک اَبَر وزارتخانه است و کمتر وزارتخانه ای با این همه تشکیلات و سازمان های مهم در زیرمجموعه خود وجود دارد، گفت: بیش از 55 سازمان، موسسه و تشکیلات در زیرمجموعه وزارت اقتصاد در حال فعالیت هستند که هر کدام از این سازمان ها می توانند خودشان یک وزارتخانه باشند، مانند امور مالیاتی، بانک ها، بیمه ها، بورس و...

مشاور وزیر اقتصادبا اشاره به اینکه در استان ها نیز زیرمجموعه های متفاوتی داریم که نقش بسیار موثری در توسعه، سرمایه گذاری و رونق هر استان دارند، تصریح کرد: گاها احساس می‌شد در استان ها هماهنگی لازم بین مجموعه ها وجود ندارد و ساز و کاری تعریف نشده بود که در کنار هم بوده و از این وحدت به خوبی به نفع وزارتخانه و تشکیلات خود استفاده کنند.

وی بیان کرد: گاهی نیروها هدر رفته و بعضا بدون قصد در مقابل هم قرار می گرفتند، لذا برای حل این مشکل تصمیم به ایجاد شورای هماهنگی مدیران استانی وزارتخانه گرفته شد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارتخانه با اشاره به اینکه ریاست این شورا در استان کرمان بر عهده مدیر کل اقتصادی و دارایی استان است، ابراز امیدواری کرد: سایر اعضای شورا با همکاری ویژه و ارائه گزارش های ماهیانه از عملکرد دستگاه تحت مدیریت خود در مسیر اهداف وزارتخانه گام بردارند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.