سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تشکیل 113 پرونده از ابتدای اجرای طرح ویژه نوروزی

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از تشکیل 113 پرونده از ابتدای اجرای طرح ویژه نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:پس از ابلاغ آیین نامه اجرایی طرح ویژه نوروز 95 جهت اجرا از مورخ 16 اسفند ماه لغایت 14 فروردین ماه 1395،این طرح طی دو مرحله همزمان با سراسر کشور در استان زنجان نیز اجرا می گردد.

ممیزی افزود: این طرح علاوه بر شهرستان زنجان،در کلیه شهرستان های تابعه با محوریت تعزیرات حکومتی و با حضور موثر و مستمر بازرسین سازمان صنعت ،معدن و تجارت و اتاق اصناف با جدیت پیگیری و در حال اجرا بوده و کشیک های نوروزی نیز در ساعات غیر اداری و ایام تعطیل در اداره کل و ادارات تابعه مستقر می باشد.

وی ادامه داد:گشت های مشترک با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل گردیده و از میادین میوه و تره بار،فروشگاههای عرضه پوشاک،مواد غذایی ،آجیل و قنادی های سطح استان بازرسی سرزده بعمل می آید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان در شهرستان زنجان تا مورخ 19 اسفندماه،تعداد 77 فقره گزارش تخلف به شعب اداره کل واصل شده است گفت:19 مورد تخلف در زمینه گرانفروشی و تقلب در صنف نانوایی‌‌ها، فروشندگان پوشاک 36 تخلف در زمینه حراج غیر قانونی،عدم درج قیمت و گرانفروشی بوده است.

ممیزی با بیان اینکه اصناف کیف و کفش نیز 10 مورد تخلف در زمینه حراج غیر قانونی و گرانفروشی داشته‌اند، اضافه کرد: فروشندگان میوه و تره بار 3 مورد تخلف عدم درج قیمت و در زمینه فرش و موکت نیز 2مورد تخلف در زمینه عدم درج قیمت و حراج غیرقانونی داشته است.

وی با بیان اینکه آرایشگاه مردانه، آهن فروش، خدمات کشاورزی، چینی و ظروف، آجیل و خشکبار، قنادی و خشکشویی یک مورد تخلف وجود داشت، تصریح کرد: در ادارات تابعه نیز تا به امروز تعداد 36 مورد تخلف صنفی ثبت شده و در حال رسیدگی است.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: پرونده ، طرح ، نوروز ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.