سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

خرید کارت شارژ تلفن همراه با حساب بانکی مادر

رئیس پلیس فتا استان از کشف پرونده برداشت غیر مجاز از حساب یک مادر شیرازی خبر داد که متهم آن، پسرجوان خانواده بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ سيدموسي حسینی گفت: شاکی این پرونده یک خانم میان سال است که با مراجعه به پلیس فتا فارس و ارائه مرجوعه قضایی مدعی می شود از حساب بانکی اش به صورت مکرر برداشت صورت گرفته است که مجموع این برداشت ها حدود 25 میلیون ریال است و هیچ اطلاعی از نحوه این برداشت ها ندارد.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده در پلیس فتا، ماموران اقدامات فنی خود را جهت شناسایی متهم یا متهمین آغاز کردند.

رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: در ابتدا مشخص می شود تمام برداشت ها به صورت خرید کارت شارژ تلفن همراه صورت گرفته است و پس از اقدامات فنی عامل این برداشت ها شناسایی و دستگير شد.

سرهنگ حسيني اظهار كرد: هنگامی که شاکی نام متهم را می شنود شوکه شده و با حالتی تاسف بار عنوان می کند هیچ گاه تصور نمی کرده این برداشت ها توسط فرزندش صورت گرفته باشد و در ادامه شاکی در اظهارات خود بیان می کند در طول این مدت فرزندش سعی می کرده وی را از شکایت و ادامه رسیدگی به پرونده باز دارد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: شیراز ، شارژ ، تلفن همراه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
با سلام وعرض خسته نباشید خدمت دست اندر کاران سایت بزرگ باشگاه خبر نگاران جوان _ میخواستم بدونم اگه بخوام سایتمو تو ایران یا تو استان گیلان مطرح کنم باید چی کار کنم ؟ چند تا سوال هم دارم : 1 - هزینه تبلیغات سایت شما چقدره ؟ 2- اگه لینک و بنر سایتمو روی سایتتون قرار بدین تو پیشرفت سایتم تاثیر داره اصلا امکانش هست ؟ ممنون میشم سریعتر جوابمو بدین _