سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برخورد جدی پلیس با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه

رئيس پليس امنيت عمومی استان با اشاره به كشف 22 هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و آتش‌زا طی دو عمليات از برخورد جدی با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان ز زنجان؛ سرهنگ شهرام مقدم گفت: در راستاي برخورد با فروشندگان و توزيع‌كنندگان مواد محترقه غيرمجاز و به منظور افزايش نظم و امنيت در جامعه ، فروشگاه‌ ها و مراکز خريد مشکوک به فروش مواد محترقه در سطح استان به صورت ويژه تحت بازديد و کنترل ماموران پليس امنيت عمومي قرار گرفتند.

وي افزود: با انجام اقدامات گسترده پليسي به طور محسوس و نامحسوس ، ماموران طي دو عمليات غافلگيرانه از دو واحد صنفي موفق به کشف مقدار 22 هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز شدند.

مقدم با اشاره به دستگيري 2 نفر در اين رابطه، تاكيد كرد: پليس در راستاي برخورد با مخلان نظم و امنيت در سطح جامعه، با هيچ کسي مماشات نخواهد كرد و از ابزار قانوني براي برخورد با برهم ‌زنندگان نظم و امنيت جامعه برخورد قاطع را خواهد داشت.

رئيس پليس امنيت عمومي استان اضافه کرد: برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه در دستور كار پليس استان است و مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از اماكن توزيع مواد محترقه مراتب را از طريق مركز فوريت‌هاي پليس 110گزارش كنند.


انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.