سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین مدرسه بورس و بازار سرمایه در مشهد تاسیس شد

انجمن مدیریت دانشگاه فردوسی با همکاری کارگزاری اقتصاد بیدار در مشهد، نخستین مدرسه بورس و بازار سرمایه را در دانشگاه فردوسی مشهد راه اندازی کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، مدرسه تخصصی بورس و بازار سرمایه به همت انجمن مدیریت دانشگاه فردوسی و کارگزاری اقتصاد بیدار امروز با حضور استادان و دانشجویان در دانشکده علوم اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد تاسیس شد.

صاحب ایده راه اندازی این مدرسه و مدیر آموزش و بازاریابی شعبه کارگزاری اقتصاد بیدار در مشهد هدف از راه اندازی این مدرسه را آموزش مهارتهای سرمایه گذاری، مهارتهای مالی، مهارتهای اقتصادی و مدیریت سرمایه گذاری در بین دانشجویان رشته های اقتصاد، حسابداری، مدیریت، مهندسی و استادان مرتبط با این رشته ها دانست.

حمیده صادقی گفت: برای نخستین دوره مدرسه تخصصی بورس و بازار سرمایه، 15 کارگاه آموزشی پیش بینی شده که برگزاری آنها از 23 فروردین در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز می شود.

وی افزود: تاکنون 350 نفر از دانشجویان و استادان دانشگاه برای عضویت دائم در مدرسه تخصصی بورس و بازار سرمایه اعلام آمادگی کرده اند.

موسس مدرسه بورس و بازار سرمایه بررسی بودجه در بازار سرمایه سال 95، موانع جذب سرمایه گذاری خارجی در ایران و راهکارها، افقهای سرمایه گذاری، فرصتهای سرمایه گذاری، نحوه ورود به بازارهای سرمایه و کلیات بازار و نهادهای مالی فعال را از جمله موضوعات سخنرانی در روز گشایش این مدرسه برشمرد.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.