سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

امنيت اصفهان در ايام نوروز با مديريت دستگاه قضايی تامین می‌شود

رييس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تدابير لازم در راستای تأمين امنيت و رفاه و آسايش شهروندان و مهمانان نوروزی در اصفهان انديشيده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، احمد خسروی‌وفا اظهار کرد: با توجه به نزديکی ایام نوروز و اينکه استان اصفهان با وسعت و عظمت جغرافيايی و توريستی بودن آن، هر ساله پذيرای حجم زيادی مهمان به‌خصوص در ايام نوروز است، تدابير لازم در راستای تأمين امنيت و رفاه و آسايش شهروندان و مهمانان انديشيده شده است.
وی با اشاره به اينکه در سال گذشته نيز با برنامه‌ريزی و هماهنگی لازم شاهد تحقق اين مهم بوديم، افزود: امسال نيز دستگاه‌های اجرايی و امنيتی استان، برنامه‌های خود را آماده و اجرايی کرده‌اند.
رييس دستگاه قضايی استان اصفهان، همچنين نظارت و کنترل بر جرايم خاص و مجرمان آن را در دستور کار اعلام و تصريح کرد: دادگستری کل استان اصفهان ضمن مديريت در کنترل و نظارت بر مجرمان سابقه دار و جرايم خشن، با افرادی که به هر نحو امنيت و آسايش عمومی را مورد تعرض و خدشه قرار دهند، با قاطعيت و بدون هيچ‌گونه ملاحظه برخورد خواهد کرد.
گفتنی است، سردار آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان نيز از آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنيت حاشيه زاينده‌رود، پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها و محلات شهر به صورت ويژه در ايام نوروز در قالب اجرای طرح‌های ويژه اين ايام خبر داده است. 



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.