سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

قیمت هتل ها در ایام نوروز افزایش نخواهد داشت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمت در هتل‌ها در ایام نوروز در استان اردبیل نخواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ کریم حاجی‌زاده افزود: در ایام نوروز در استان اردبیل هیچ‌گونه افزایش قیمت در هتل‌ها نبوده و قیمت‌ها با حضور اکیپ‌های بازرسی و نظارتی به صورت دقیق مورد رصد و دقت کنترلی قرار می‌گیرد.

وی گفت: نه تنها هتل‌داران اردبیل و سرعین نسبت به افزایش نرخ هتل‌ها اقدامی نمی‌کنند بلکه خودشان با علاقمندی اعلام کردند که با تخفیف ویژه قادر به ارائه خدمات هستند تا مسافران و گردشگرانی که وارد استان شوند با رضایت کامل از این اماکن اقامتی استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل وجود 217 هتل آپارتمان و 190 خانه مسافر را در ایام نوروز یادآور شد و افزود: استان اردبیل با تمام ظرفیت حوزه گردشگری خود آماده استقبال از مسافران و میهمان نوروزی است که پیش‌بینی می‌کنیم از اواخر هفته آینده به تدریج شاهد ورود گردشگران و مسافران به استان اردبیل باشیم.

حاجی زاده ضرورت توزیع مناسب بروشورهای سفر را یادآور شد و گفت: امسال مصمم هستیم تا با اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده و توزیع بروشورها به چندین زبان گردشگران داخلی و خارجی وارد شده به استان را نسبت به حضور و سفر در مناطق مختلف استان ترغیب و تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه استان اردبیل از نظر تعداد هتل و مراکز اقامتی بعد از مشهد و مازندران در جایگاه سوم قرار دارد گفت: از لحاظ تعداد مراکز اقامتی نیز استان اردبیل رتبه ششم کشور را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، قیمت ، هتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.