سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کرمانشاه در سطح‌بندی کانون‌های مساجد جزء استان‌های برتر کشور است

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در بحث سطح‌بندی کانون‌های مساجد جزو استان‌ها برتر کشور است و تاکنون 483 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان سطح بندی شده‌اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛طیب صفری گفت: در این سطح بندی 121 کانون درجه یک، 242 کانون درجه دو و 120 کانون نیز درجه سه شناخته شدند که به هر یک بر اساس درجه خود اعتبار تخصیص می‌یابد.

طیب صفری گفت: هدف از تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بیش از هر چیز جذب کردن نسل جوان در مساجد است، در ضمن؛ مبارزه با تهاجم فرهنگی، ارتقای غنای فرهنگی و دینی مساجد از دیگر اهداف تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوده است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده باید تا پایان برنامه پنجم توسعه 25 درصد مساجد مجهز به کانون‌های فرهنگی و هنری شوند که در حال حاضر 41 درصد مساجد استان کرمانشاه مجهز به این کانون‌ها شده‌اند.

وی استان کرمانشاه را در زمینه تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جزو استانهای موفق کشور برشمرد که در این حوزه 16 درصد جلوتر از برنامه است.

صفری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 30 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان کرمانشاه راه‌اندازی شده است، سهمیه امسال استان کرمانشاه در بخش راه اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری در سطح مساجد را 14 کانون اعلام کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: کرمانشاه ، سطح ، کانون ، مساجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.