سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان؛

کشف 52 هزار عدد انواع مواد محترقه در گرگان

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف 52 هزار عدد انواع مواد آتش زا و محترقه طی دو عملیات در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: در این ارتباط چهار نفردستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از گرگان؛ نیروی انتظامی گلستان سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه، افزایش نظم و امنیت در جامعه و ایجاد فضایی امن در روزهای منتهی به چهارشنبه آخر سال، فروشگاه ها و مراکز خرید مشکوک به فروش مواد محترقه در سطح استان از سوی ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی بازدید و از دو واحد صنفی در گرگان این مواد کشف شد. 

وی تاکید کرد: برابر ماده 618 قانون مجازات اسلامی هرکس با هیاهو، جنجال، حرکات غیرمتعارف یا با تعرض، مخل نظم و آرامش عمومی شود و یا مردم را از فعالیت باز دارد، به حبس از سه ماه تا یک سال و تحمل 74 ضربه شلاق محکوم می شود. 

سردار میرفیضی اضافه کرد: پلیس در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه، با هیچ فرد یا افرادی مماشات نخواهد کرد و از ابزار قانونی برای برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه استفاده می کند. 

فرمانده انتظامی گلستان از والدین خواست در ایام پایانی سال بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند و افزود: برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس استان است و مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از اماکن توزیع این مواد مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش کنند. 

انتهای پیام /پ
برچسب ها: قاچاق ، پلیس ، دستگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.