سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تشییع و خاکسپاری پیکر 4 شهید گمنام در زنجان

در روزهای پایانی سال 94 بار دیگر بوی شهدا فضای شهر زنجان و دیار غواصان دریادل معطر می‌شود و چهار شهید گمنام در پایتخت شور و شعور حسینی به خاک سپرده می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در آستانه ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام اله علیها) استان زنجان میزبان چهار شهید گمنام خواهد بود.
 
شهید 19 ساله که در عملیات محرم در آبان سال 61 به فیض شهادت رسید و شهید 23 در عملیات آفندی در سال 62 شربت شهادت نوشید در شهر سجاس به خاک سپرده می شوند.
 
همچنین شهید 19 ساله دیگری که در عملیات خیبر در اسفند سال 62 و شهید 20 ساله نیز در عملیات تک دشمن، منطقه زبیدات تیر ماه سال 67 به شهادت رسید نیز در شهر کرسف به خاک سپرده می شوند.
 
مراسم استقبال از شهدا توسط مردم در روستاهای مسیر شهرستان خدابنده به ترتیب در روستاهای (ده‌جلال، خمارک، مزیدآباد) از ساعت 15 عصر روز شنبه 22 اسفند خواهد بود.
 
همچنین مراسم استقبال رسمی از شهدا توسط مسئولان شهرستان خدابنده در روستای مزیدآباد و عبور از روستای زواجر و مشایعت خودرویی تا شهر قیدار نبی(ع) انجام خواهد شد.
 
مراسم شب وداع با شهدا نیز در مصلای نماز جمعه شهر سجاس از ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه شب انجام خواهد شد.
 
مراسم شب وداع با شهدا در مسجد زینبیه شهر کرسف نیز  از ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار می شود.
 
به همین منظور یادواره شهدای شمالغرب در حسینیه ثاراله زنجان از ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه شب 22 اسفند برگزار می‌شود.
 
مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید نیز از مقابل مصلای نماز جمعه شهر سجاس به سمت پارک ملت از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز یکشنبه برگزار می‌‍شود.
 
همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای کرسف نیز نیز از مقابل مسجد زینبیه شهر کرسف به سمت بوستان مادر ساعت 15 و 30 دقیقه عصر روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.