سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بزرگترین نوروزگاه كشور در مشهد مقدس

رئيس كميته برگزاری طرح ملی نوروزگاه كشور گفت: يكی از باشكوه ترين و بزرگترین نوروزگاه كشور در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دكتر شبان ميرشكرايی در نشست خبری با خبرنگاران  افزود: طرح ملی نوروزگاه از 24 تا 28 اسفند در 12 استان كشور برگزار می شود كه در استان خراسان رضوی نيز دو شهر مشهد و نيشابور ميزبان برگزاری اين طرح ملی هستند.

رئيس كميته برگزاری طرح ملی نوروزگاه كشور گفت: مشهد مقدس به دليل اهميت و جايگاهی كه در كشور دارد و نيز حضور ميليون ها زائر و گردشگر در این شهر از اهميت بالايی برخوردار است و به همين منظور نمايشگاه بزرگی در قالب طرح ملی نوروزگاه در بوستان كوهسنگی مشهد برگزار خواهد شد.

رئيس كميته برگزاری طرح ملی نوروزگاه كشور افزود: اين نمايشگاه در فضايی به مساحت هفت هزار متر مربع و در سه ميدانگاه از بوستان كوهسنگی برگزار خواهد شد.

ميرشكرايی با اشاره به محورهای اين نمايشگاه گفت: سوغات و صنايع دستی، بازی های بومی و محلی، معرفی آداب، سنن و فرهنگ های مختلف مرتبط با نوروز در خراسان رضوی، عروسک گردانی از مهمترين محورهای اين نمايشگاه بزرگ است.

وی افزود: برگزاری اين نمايشگاه می تواند باعث آشنايی هرچه بيشتر مردم مشهد و نيز گردشگران با آئين ها و فرهنگ مرتبط با نوروز در استان خراسان رضوی شود.

اين نمايشگاه از 24 اسفند 94 لغايت 15 فروردين 95 در بوستان كوهسنگی مشهد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.