انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
روز جمعه مورخ 94/12/14 از مشهد به مقصد تهران ساعت 8 صبح پرواز داشتیم از طریق شرکت زاگرس متاسفانه ساعت 8 صبح را به 2 بعداز ظهر تغییر دادند ( 6ساعت تاخیر ) . ساعت 2 هم شد ساعت 3 و وقتی هم ساعت 3 سوار هواپیما شدیم بعد از نیم ساعت مسافرین را پیاده و روانه سالن کردند و متاسفانه نه تنها جواب درستی نمیدادند خیلی هم با مسافرین برخورد بدی داشتند. بگذریم . بالاخره پرواز ساعت 7 شب انجام شد ( 5 ساعت دیگر تاخیر ) . حالا خودتان تصور کنید در این ساعات به مسافرین چه گذشت ؟ امیدوارم کسانی که نامشان را مسئول گذاشته اند جوابی برای اینگونه اتفاقات داشته باشند. مسافری که در روز تعطیل با هتل و مسافرخانه تسویه کرده و خود را به فرودگاه میرساند چه باید بکند ؟ میپرسیدم آیا پرواز انجام میشود ؟ میگفتند معلوم نیست . میگفتم آقا تورابخدا اگر پرواز انجام نمیشود ما بفکر تهیه جا باشیم میگفتند : معلوم نیست ؟ میپرسیدم بابا تکلیف ما چیست ؟ میگفتند : خودت میدانی . بخدا اگر بخواهم جزییات ماجرا را برایتان تعریف کنم شرمنده اتلاف وقتتان میشوم. ولی ایکاش ایکاش مسئولین خصوصا" مسئولین شرکت هواپیمایی زاگرس به احترام خودشان هم که شده جوابی بدهند.