سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرگردانی مسافران پرواز 468 تهران به مشهد

پرواز تهران مشهد به شماره 468 شرکت ایران ایر از ساعت 19:50 تاکنون تاخیر داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پرواز شماره 468 شرکت ایران ایر از فرودگاه مهرآباد به مقصد مشهد تا اکنون با تاخیر 4 ساعته مواجه شده است.

بر این اساس، این پرواز طبق برنامه زمان بندی سایت فرودگاه باید ساعت 19:50 انجام می گرفته اما تا کنون مسافران در سالن انتظار سر گردان اند.

لازم به ذکر است ، اطلاعات پروازی فرودگاه مهرآباد ، وضعیت این پرواز در ساعت حدود 12 نیمه شب را در حال مسافرگیری ذکر می کند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۴
روز جمعه مورخ 94/12/14 از مشهد به مقصد تهران ساعت 8 صبح پرواز داشتیم از طریق شرکت زاگرس متاسفانه ساعت 8 صبح را به 2 بعداز ظهر تغییر دادند ( 6ساعت تاخیر ) . ساعت 2 هم شد ساعت 3 و وقتی هم ساعت 3 سوار هواپیما شدیم بعد از نیم ساعت مسافرین را پیاده و روانه سالن کردند و متاسفانه نه تنها جواب درستی نمیدادند خیلی هم با مسافرین برخورد بدی داشتند. بگذریم . بالاخره پرواز ساعت 7 شب انجام شد ( 5 ساعت دیگر تاخیر ) . حالا خودتان تصور کنید در این ساعات به مسافرین چه گذشت ؟ امیدوارم کسانی که نامشان را مسئول گذاشته اند جوابی برای اینگونه اتفاقات داشته باشند. مسافری که در روز تعطیل با هتل و مسافرخانه تسویه کرده و خود را به فرودگاه میرساند چه باید بکند ؟ میپرسیدم آیا پرواز انجام میشود ؟ میگفتند معلوم نیست . میگفتم آقا تورابخدا اگر پرواز انجام نمیشود ما بفکر تهیه جا باشیم میگفتند : معلوم نیست ؟ میپرسیدم بابا تکلیف ما چیست ؟ میگفتند : خودت میدانی . بخدا اگر بخواهم جزییات ماجرا را برایتان تعریف کنم شرمنده اتلاف وقتتان میشوم. ولی ایکاش ایکاش مسئولین خصوصا" مسئولین شرکت هواپیمایی زاگرس به احترام خودشان هم که شده جوابی بدهند.