سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

تقدیر از 21 عضو فعال در عرصه فضای سبز قم

همزمان با برگزاری گرامیداشت هفته درختکاری و توسعه ۱۸۵ هکتاری فضای سبز جنگلی در شهر قم از ۲۱ عضو فعال در عرصه توسعه فضای سبز تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ مراسم گرامیداشت هفته درختکاری و توسعه ۱۸۵ هکتاری فضای سبز جنگلی در شهر قم ظهر دوشنبه با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای شهر قم در مجتمع بهشت برگزار شد.

سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم بیان کرد: شهرداری قم با حضور سفیران فرهنگی در مدارس اهمیت درختکاری را برای دانش آموزان تبیین می‌کنند.

وی عنوان کرد: در ایستگاه‌های بازیافتی و دو نقطه از مناطق شهرداری به مردم نهال اهدا می‌شود و طی دو روز ۳۰ هزار اصله درخت توزیع شده است.  

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم  تصریح کرد: باغچه‌های معابر شهری از جهات عمرانی و کاشت درخت در آن‌ها ساماندهی شدند و ۷۰ هزار اصله درخت در باغچه‌های طولی و معابر قم غرص شده است  

سامع ابراز داشت: حفظ حرمت درخت و برخورد با آسیب رسانان به درخت باید در قانون دیده شود و ما در این باره برنامه‌هایی داریم.  

در پایان این مراسم طی برنامه توسعه ۱۸۵ هکتاری فضای سبز جنگلی در شهر قم با حضور شهردار قم و برخی مسئولان استانی، در بلوار مرجعیت قم و بخشی از پردیسان درخت و نهال کاشته شد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.