سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

فروش اینترنتی بلیط به مسافران دریایی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای ارائه خدمات بهتر و مراجعه کمتر مسافران به ترمینال‌ها مسافری فروش بلیط به صورت اینترنتی در سایت سازمان بنادر و دریانوردی را در دستورکار خود قرار داده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان ؛ محمد سعیدنژاد در چابهار افزود: پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های ما برای مراجعه به ترمینال‌های مسافران دریایی در سال جاری 18 میلیون مسافر است به همین منظور برای ارائه خدمات بهتر و مراجعه کمتر مسافران به ترمینال‌های مسافری فروش بلیط به صورت اینترنتی در سایت سازمان بنادر و دریانوردی را در دستورکار خود قرار داده‌ایم.
وی ادامه داد: از دیگر خدمات سازمان بنادر و دریانوردی برای اشاعه فرهنگ دریانوردی و مسافرت‌های دریایی سرویس‌دهی خطوط جدید برای مقاصد جدید بین جزایر بنادر کشور را پیش‌بینی کرده‌ایم که هموطنان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان بنادر و دریانوردی مراجعه کنند.
سعیدنژادبا بیان اینکه موضوع ایمنی مهمترین نکته در سفرهای دریایی است، تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی برای یک مسافرت ایمن نسبت به تامین و تجهیز ترمینال‌های دریایی، آماده‌سازی تجهیزات شناورها، بازسازی و تعمیرات اساسی شناورها و اختصاص قایق‌های جستجو و نجات دریایی برای ارائه خدمات بهتر به صورت شبانه‌روزی برای مسافران اقدام کرده است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.