سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

راه اندازی پیست استاندارد اتومبیل‌رانی در استان اردبیل

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل گفت: پیست استاندارد موتورسواری و اتومبیل‌رانی در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عزیزه تراز افزود: با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی پیست استاندارد موتورسواری و اتومبیل‌رانی در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان نیر در حوزه گردشگری شهرستان نیر بیان کرد: با توجه به این استعدادهای گردشگری، شهرستان نیر یکی از بهترین مکان‌ها برای احداث پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل به شمار می‌رود که برای راه‌اندازی این پیست در شهرستان نیر برنامه‌ریزی می‌شود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل با تاکید بر همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های مربوطه برای راه‌اندازی این پیست گفت: برای احداث این مرکز ورزشی در استان اردبیل زمینی به مساحت 25 هکتار نیاز بوده که اقدامات اولیه برای تهیه و خرید زمین انجام شده است.

تراز تصریح کرد: در زمینه تهیه و تامین اعتبار اولیه برای خرید زمین از منابع دولتی رایزنی شده و با مساعدت‌های لازم این زمینه تهیه می‌شود و هزینه‌های جانبی آن نیز با مشارکت بخش خصوصی و دولتی تامین خواهد شد تا این پیست مهیا برای برگزاری برنامه‌های ورزشی و مسابقات مختلف باشد.

وی راه‌اندازی پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل را راهکاری موثر در زمینه توسعه این ورزش دانست و افزود:‌ این امر زمینه‌ساز ساماندهی فعالیت‌ها در این حوزه و جلوگیری از مشاهده برخی حرکات نمایشی در سطح خیابان‌ها و معابر می‌شود چرا که علاقمندان به این رشته‌های ورزشی می‌توانند در محلی مناسب و استاندارد به این ورزش مشغول شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.