سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين؛

ديدارجمعی از کارکنان کمیته امداد با نماینده ولی‌فقیه در استان

کمیته امداد به جای پرداختن به معلول‌ها، به علت‌ها بپردازد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در اين ديدار گفت :  پرداختن به علت‌ها به‌جای معلول‌ها، وظیفه و تکلیف امروز کمیته امداد است واگر بر روی معلول‌ها تمرکز و هزینه کنیم، هیچ‌گاه مشکلات مردم پایان نخواهند یافت.

 آیت‌الله عابدینی افزود : فقرایی که به خاطر آسیب‌های جسمانی زمین‌گیر شده‌اند و امکان فعالیت شغلی ندارند، یتیمانی که در سن کم، سرپرست خود را از دست داده‌اند و اسیران «که امروز مردم جنگ‌زده کشورهای منطقه مصداق بارز آن هستند» باید مورد توجه و کمک باشند.

وی یادآور شد: باید برنامه‌ریزی‌ها و بودجه‌ها بیشتر به سمت توسعه اشتغال و افزایش درآمدها هدایت شوند تا مشکلات به‌صورت زیربنایی برطرف شوند.


امام‌جمعه قزوین سرمایه‌گذاری بر روی فرهنگ سلامت و بهداشت را نیز لازمه امروز جامعه دانست و گفت: بسیاری از مددجویان نیازمند خدمات بهداشتی، با هزینه‌های بسیار بالا هستند و اگر ما نگاه بلندمدت داشته باشیم با فرهنگ‌سازی در این حوزه، سلامت و بهداشت را در آینده تضمین و جامعه را از هزینه‌های گزاف نجات می‌دهیم.

هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین هم در این دیدار گفت: کمیته امداد ۲۵ هزار خانواده، بالغ بر ۴۶ هزار نفر را به‌صورت مستمر و ۴۰ هزار نفر هم به‌صورت موردی تحت پوشش دارد و برای آن‌ها ۱۳۹ شبکه امداد فرهنگی تشکیل داده است.

وی ادامه داد: ۳ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز و ۹۵۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند .
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.