سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آتش سوزی در یک ساختمان منجر به سوختگی دو نفر شد + تصاویر

بی احتیاطی و نشت گاز در داخل یک آپارتمان در دست ساخت باعث آتش سوزی و سوختن دو کارگر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده ایستگاه هفت آتش نشانی شیراز گفت : گزارش آتش سوزی در یک ساختمان در حال ساخت به سامانه 125 اعلام شد که به دنبال این حادثه، آتش نشانان راهی محل حادثه در یکی از محلات شیراز شدند. 
ارسلان کهن ادامه داد: با نشت گاز ال پی جی در فضای آپارتمان در حال ساخت به علت پرکردن سیلندر گاز 11 کیلویی توسط یکی از کارگرها در هنگام آشپزی کارگر دوم، اجاق روشن باعث ایجاد شعله و آتش در فضای ساختمان شده بود که این امر موجب سوختگی شدید یکی از کارگرها شد. 

وی اضافه کرد: با توجه به شعله وری اجاق گاز، یکی از کارگرها در داخل محوطه سالن گرفتار شده بود که با داشتن فوم سقفی و آتش گرفتن سقف، شعله های آتش از سقف او را احاطه و مواد مذاب سقف بر روی کارگر ریخته می شد که کارگران با خراب کردن بخشی از دیوار ، موفق به بیرون آوردن و تحویل وی به عوامل اورژانس شدند. 

کهن گفت: آتش نشانان بوسیله چندین رشته آبدهی، در کمترین زمان ممکن، این آتش سوزی را مهار کرده و پس از جداسازی وسایل سوخته و تنظیم صورتجلسه، این عملیات پایان یافت همچنین یکی از کارگرها هم دچار سوختگی سطحی شده بود که درمان سرپایی شد.











انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.